ساخت بج سينه، تنديس، پلاك، مدال و شيلد | گروه توليدي نشانه ساز ساخت بج سينه، تنديس، پلاك، مدال و شيلد | گروه توليدي نشانه ساز .

ساخت بج سينه، تنديس، پلاك، مدال و شيلد | گروه توليدي نشانه ساز

بج پرسنل سازمان بنادر و دريانوردي

 

سازمان بنادر و دريانوردي يك سازمان دولتي در ايران است كه وابسته به وزارت راه و شهرسازي مي باشد. مهمترين و اصلي ترين وظيفه و ماموريت اين سازمان، مديريت امور بندري و امور دريايي و بازرگاني كشور جمهوري اسلامي ايران مي باشد. نام قبلي اين سازمان سازمان بنادر و كشتيراني بوده است كه براساس قانون مجلس شوراي اسلامي در مورخ دهم ارديبهشت ماه سال هزارو سيصدو هشتادو هفت شمسي تغيير نام پيدا نمود.
بج سينه سازمان بنادر و دريا نوردي توسط گروه تبليغاتي نشانه ساز و به سفارش سازمان مزبور ساخته شده است. سازنده اين بج فلزي براي ساخت آن از متريال زاماك و با آبكاري طلا استفاده نموده است. اين بج به روش ريخته گري توليد شده است. طرح اين نشان سينه به گونه‌اي است كه بايد در مرحله برش‌كاري دقت و ظرافت زيادي صورت گيرد. در طراحي و ساخت اين نشان از فناوري هاي مدل سازي سه بعدي پيشرفته استفاده شده است. طراحي كار برگرفته‌ از لنگر و سكان كشتي است تا به خوبي بيانگر نوع و اسم سازمان باشد. اين بج يا نشان سينه قابليت اتصال مگنتي و سوزني را دارد. بج سازمان بنادر و دريانوردي به دليل طرح سه بعدي نماي متفاوت و زيبايي دارد كه بسيار جلب توجه مي‌نمايد.


برچسب: بج سينه، نشان سينه، اتيكت، بج فلزي، بج فوري، بج رنگي، بج سينه رنگي، قيمت بج سينه،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۶:۵۱ توسط:غلام رضا اكبري موضوع: نظرات (0)

بج سينه جامعه را بشناسيم

 

 


شركت كارخانجات ريسندگي، بافندگي و پوشاك جامعه با 37 سال سابقه فعاليت  موفق در حوزه نساجي بر اساس نياز جامعه در سال 1364 تاسيس گرديد.اين شركت به عنوان يكي از بزرگترين كارخانجات توليد كننده پارچه فاستوني و پوشاك در ايران قلمداد مي شود كه با بكارگيري آخرين فناوري صنعت نساجي جهان و نيز نوآوري در توليد، در سايه مديريت علمي، فعال و پويا توانسته است امروزه نقطه درخشاني از يك صنعت بزرگ شود، كه توليدات آن از نظر كيفي با بهترين محصولات فاستوني دنيا رقابت كند.
بج سينه  جامعه به سفارش شركت جامعه و توسط شركت تبليغاتي نشانه ساز ساخته شده است. متريال مورد استفاده در ساخت آن آلياژ برنج مي باشد كه با آبكاري كروم و به روش اسيد كاري توليد شده است. 
نكته اول اينكه براي بالا بردن و افزايش زيبايي بج جامعه، متخصصين و طراحان شركت عمليات از اره كاري و دور برش استفاده كرده اند. اين  نشان سينه قابليت اتصال مگنتي و سوزني را دارد. مشتري بنا به سليقه و نظر خود نسبت به انتخاب نحوه  و نوع اتصال بج سينه اقدام مي نمايند. نكته ديگري كه بايد به آن اشاره نماييم  بهره گيري از رنگ كوره اي به دست رنگ كاران مجرب است. رنگ كوره‌اي باعث افزايش كيفيت و ماندگاري بالاي اين نشان سينه شده است. اين بج فلزي ماندگاري و جلوه جذابي دارد. آبكاري طلا نيز روي اين كار قابل اجرا مي‌باشد.


برچسب: بج سينه، ساخت بج سينه، سفارش بج سينه فلزي، قيمت بج سينه،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۴:۲۱ توسط:غلام رضا اكبري موضوع: نظرات (0)

آشنايي با مدال صلح المپيك2012لندن

 

 در سال 2012 ميلادي مصادف بود با برگزاري المپيك كه در شهر لندن برگزار شد و شعار المپيك در آن سال صلح در جهان نام گرفته بود . در ايران نيز مدال صلح المپيك توسط تيم نشانه ساز به سفارش كميته ملي المپيك طراحي شده و با ظرافت و دقت بسيار بالا ساخته شد.
 ساخت مدال صلح المپيك۲۰۱۲ لندن با بهره گيري از تيم طراحي مجرب و  مدل سازي(كليشه) فوق پيشرفته و دقيق كه توسط اين مجموعه در سه رنگ زرد، نقره و برنزي توليد شده است.
متريال (جنس) مواد استفاده شده در اين مدال ها زاماك است و در سه مدل آبكاري طلا، نقره و برنز به توليد رسيده است. همچنين در اين پروژه بند اختصاصي براي اين مدال ها نيز توسط مجموعه تبليغاتي نشانه ساز طراحي و ساخته شده است.
يكي از مهمترين عواملي كه در قيمت نهايي يك مدال تاثير اساسي و مستقيم دارد عبارت است از نوع طراحي و وزن مدال ، هرچه وزن مدال بيشتر باشد براي ساخت مدال از ماده اوليه بيشتري استفاده شده است وبالطبع قيمت آن افزايش مي‌يابد. 

 


برچسب: مدال ورزشي، ساخت مدال، مدال طلا، سفارش مدال،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۴:۵۴ توسط:غلام رضا اكبري موضوع: نظرات (0)