ساخت بج سينه، تنديس، پلاك، مدال و شيلد | گروه توليدي نشانه ساز ساخت بج سينه، تنديس، پلاك، مدال و شيلد | گروه توليدي نشانه ساز .

ساخت بج سينه، تنديس، پلاك، مدال و شيلد | گروه توليدي نشانه ساز

پرچم تشريفات ايران در نشانه ساز

يكي از مهمترين ابزارهاي تبليغات، پرچم تشريفات است كه از رايج‌ترين آنها مي‌توان به پرچم تشريفات ايران اشاره كرد. اصولاً پرچم تشريفات ابزاري است كه هر شركت يا سازماني براي نمايش دادن لوگو و برند خود از آن استفاده مي‌كند. حال در بسياري از محيط‌هاي كاري به‌خصوص سازمان‌ها و ادارات دولتي، از پرچم تشريفات ايران نيز در كنار پرچم تشريفات مختص آن سازمان استفاده مي‌شود. قسمت‌هاي اصلي يك پرچم شامل ۴ بخش پايه، پارچه، ريشه و چاپ روي آن مي‌شود.

پايه پرچم تشريفات ايران 

پايه پرچم تشريفات ايران، معمولاً از يك ميله و سرميله تشكيل شده و پرچم را بر روي خود نگه مي‌دارد. پايه‌ها انواع مختلفي دارند كه شامل پنجه شيري، خورشيدي، استيل و سنگي مي‌شود. پايه‌هاي پنجه شيري و خورشيدي معمولاً از جنس چدن يا برنج هستند كه با كروم، نقره يا طلا روكش مي‌شوند. پايه‌هاي استيل نيز از يك قالپاق استيل به همراه يك قطعه سنگي ساخته مي‌شوند. پايه‌هاي سنگي نيز از سنگ‌هاي مرغوب ساخته شده كه هيچ گونه روكشي بر روي آنها كشيده نمي‌شود و در رنگ‌هاي تيره و روشن وجود دارند.

چاپ روي پرچم تشريفات ايران

چاپي كه بر روي پرچم تشريفات ايران انجام مي‌گيرد، در چند روش مختلف وجود دارد؛ روش‌هاي چاپ ليزري، پفكي، ديجيتال و سيلك. از ويژگي‌هاي چاپ ديجيتال مي‌توان به سرعت، دقت و تنوع بالا، عدم محدوديت در سايز پارچه، عدم نياز به نيروي كمكي زياد، امكان اصلاح در حين كار و امكان چاپ نوشته‌هاي بسيار ريز اشاره كرد. 
چاپ ليزري نيز توانايي زيادي در چاپ نوشته‌ها و تصاوير ريز و ظريف داشته و نياز به الگو و قالب ثابت ندارد. اما در چاپ سيلك كه معمولاً به صورت دستي انجام مي‌گيرد، ظرافت زيادي براي چاك وجود ندارد. در چاپ پفكي نيز طرح مورد نظر به صورت حجمي و برجسته چاپ خواهد شد.


مدت زمان تحويل پرچم تشريفات ايران

مهمترين عاملي كه مي‌تواند مدت زمان تحويل پرچم تشريفات ايران را تعيين كند، تعداد سفارشات است. معمولاً مدت زماني كه طول مي‌كشد پرچم‌ها ساخته شوند، بين ۲ الي ۵ روز است. حال با توجه به تيراژ سفارش اين مدت زمان ممكن است قدري بيشتر يا كمتر باشد. البته در برخي از مواقع نيز بر مبناي نياز مشتري ممكن است تحويل پرچم‌ها به صورت فوري و يك روزه انجام گيرد.

كاربردهاي پرچم تشريفات ايران 

مهمترين كاربردي كه پرچم تشريفات ايران دارد اين است كه مي‌تواند حالتي رسمي‌تر به كار بدهد. از اين نوع پرچم معمولاً در اغلب مراسم‌هاي رسمي، همايش‌ها و كنفرانس‌هاي داخلي و خارجي، غرفه‌هاي نمايشگاهي، اتاق مديريت و اتاق كنفرانس در ادارات و سازمان‌هاي مختلف، رويدادهاي ملي و بين‌المللي، مراسم‌هاي مذهبي و … استفاده مي‌شود.


در اين مطلب در مورد پرچم تشريفات ايران، كاربردها و انواع آن صحبت كرديم. استفاده از پرچم تشريفات مي‌تواند شما و كارتان را حرفه‌اي‌تر نشان داده و رسميت بيشتري به آن ببخشد. به‌خصوص اگر به دنبال برگزاري يك كنفرانس يا رويداد در سطح ملي يا بين‌المللي هستيد، حتماً از قرار دادن پرچم تشريفات ايران غافل نشويد؛ زيرا استفاده از انواع پرچم‌هاي تشريفات اعم از پرچم‌هاي تبليغاتي و پرچم ايران، مي‌تواند بازخورد بسيار خوبي در ذهن مخاطب داشته باشد. اين موضوع به اين دليل است كه مخاطبين شما از ابتداي ورود به شركت، اداره يا غرفه شما معمولاً از جزئي‌ترين تا كلي‌ترين خصوصيات كارتان را در نظر خواهند گرفت.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۰۰:۲۱ توسط:غلام رضا اكبري موضوع: نظرات (0)

اهداف استفاده از بج سينه مترو تهران

استفاده از بج سينه مترو تهران براي اهداف مختلفي طراحي شده است. در ادامه به برخي از مهمترين اهداف آن خواهيم پرداخت:

– هويت شخصي كارمند

بج سينه اداري به‌ عنوان يك عنصر از لباس كارمند، نشان دهنده هويت شخصي او است. با داشتن نام و پُست شغلي وي بر روي سنجاق سينه، مسافرين مي‌توانند از بين پرسنل شركت تشخيص دهند كه با كدام شخص بايد صحبت كنند و براي برطرف كردن نيازهايشان با چه كسي در ارتباط باشند.

– اعتماد خاطر مشتريان

استفاده از نشان سينه مترو تهران، باعث ايجاد اعتماد بيشتر به شركت و كارمندان آن مي‌شود.

– حرفه اي بودن

بج سينه به ‌عنوان يك عنصر از لباس كارمند، نشان‌دهنده حرفه‌اي بودن شركت و پوششي استاندارد به شمار مي‌رود.

در كل، بج سينه مترو تهران به ‌منظور شناسايي افراد، هويت سازماني و توسعه تيم استفاده مي‌شود و به برقراري ارتباط افراد درون سازمان و برون سازمان كمك مي‌كند.

 


مزاياي استفاده از بج سينه مترو تهران


استفاده از بج سينه مترو تهران، مزاياي متعددي به دنبال دارد كه در زير به آن‌ها اشاره شده است:

← ايمني در محيط كار

با داشتن اين نشان اداري، ايمني بيشتري در محيط كار ايجاد مي‌شود، به‌عنوان مثال، در صورت رخ دادن حوادث ناگوار، كاركنان خيلي راحت تر شناسايي مي‌شوند و صاحبان امر مي‌توانند در سريع‌ترين زمان ممكن به آن‌ها كمك كنند.

← تاثير گذاري روي اولويت‌ها

استفاده از بج سينه مي‌تواند تاثير گذار بر روي اولويت‌هاي سازمان باشد. با در نظر داشتن نام و نشان اداري كارمندان، مديران مي‌توانند به راحتي كارمندان با توانمندي و تجربه بيشتر را تشخيص دهند و در درجه اول قرار دهند.

← تبليغات ارزان

با چاپ نام و نشان اداري بر روي بج سينه، مي‌توان از فرصت خلق تبليغات ارزان بها استفاده كرد. اين سنجاق‌ها به مثابه تبليغ كوچك و قابل حمل هستند كه افراد جامعه را ترغيب به استفاده از خدمات آن شركت مي‌كند.

← تشويق به وفاداري به سازمان

هنگامي كه كاركنان با داشتن بج سينه اداري به سازمان خود تعلق خاطر پيدا كنند، تشويق مي‌شوند تا وفاداري و ارتباط موثر با شركت خود را حفظ كنند.

 


قيمت بج سينه مترو تهران


براي ساخت بج سينه مترو تهران نمي توان قيمتي واحدي را اعلام كرد، چرا كه ساخت اين محصول وابسته به معيارهايي است.

جنس كار، تك رنگ يا چند رنگ بودن، تعداد، دستمزد سازنده، هزينه مواد اوليه، پيچيدگي طرح، آبكاري كردن محصول و موارد ديگر از جمله فاكتورهايي است كه در قيمت نهايي محصول تاثيرگذار است.

سايت نشانه ساز با چند سال تجربه در ساخت بج سينه، تمامي محصولات توليديش را با قيمتي رقابتي و كيفيت بالا در اختيار مشتريان قرار مي‌دهد. پس از اين لحاظ مي‌توان با خيالي آسوده نسبت به ثبت سفارش اقدام كرد.

جهت استعلام قيمت و استفاده از مشاوره جهت ساخت بج سينه، مي‌توانيد با كارشناسان نشانه ساز در ارتباط باشيد.

نشان سينه مترو تهران به عنوان يك نشان اداري براي كاركنان شركت است كه مي توانيد آن را به سايت نشانه ساز سفارش دهيد. بدين منظور فرم سفارش را برحسب علايقتان پر كنيد و فاكتورهاي لازم براي ساخت محصول را در اختيار مجموعه قرار دهيد.

نشانه ساز متعهد است محصول را طبق آنچه مدنظر داريد، با كيفيتي بالا و قيمتي مناسب برايتان بسازد و در كوتاهترين زمان ممكن تحويل دهد.

 


سفارش بج سينه مترو تهران


توليدكنندگان متعددي در سطح كشور، كار ساخت بج سينه را در دستور كار خود دارند، اما نكته مهم در اين زمينه سفارش از مكاني معتبر است. سايت نشانه ساز به عنوان يكي از توليدكنندگان برتر كشوري، آماده همكاري با ارگان هاي متعدد دولتي و خصوصي است.

در رابطه با سفارش بج سينه مترو تهران، فرمي در اختيار سفارش دهنده قرار داده مي‌شود كه طبق آن محصول ساخته مي‌شود. فاكتورهاي مهم ذكر شده در اين فرم به قرار زير است:

 


1- طرح: طرح مورد نظر از مشتري درخواست مي‌شود؛ اين طرح مي تواند، نظر خود مشتري باشد يا از طراح بخواهد كه لوگويي را طراحي كند.

2- جنس: جنس هاي پيشنهادي فلزي، چوبي، پلاستيكي و موارد ديگر است.

3- سايز: سايز بج سينه مي‌تواند، يا يكي از سايزهاي استاندارد باشد يا سايزي سفارشي باشد. به هر حال بايد اين بخش توسط مشتري مشخص شود.

4- رنگ: نشان اداري مي‌تواند تك رنگ يا چند رنگ باشد. مطمئناً، نمونه چند رنگ جذابيت بيشتري خواهد داشت، اما باز هم نظر مشتري در اين زمينه تعيين كننده است.

5- تعداد: تعداد نشان سينه مترو تهران بسته به تعداد كاركنان آن است كه اين فاكتور نيز بايد توسط سفارش دهنده مشخص شود.

6- پيش پرداخت: براي شروع ساخت نياز است پيش پرداختي به مجموعه داده شود.

بعد از پر كردن فرم، برحسب فاكتورهاي ذكر شده، تيم سازنده نشانه ساز اقدام به طراحي و ساخت بج سينه مي كند. ممكن است برحسب تعداد درخواست، چند روز زمان برد تا محصول آماده شود. اين مجموعه متعهد است كه سفارش را در كوتاهترين زمان ممكن، تحويل مشتري دهد.

 
 
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۴۱:۵۹ توسط:غلام رضا اكبري موضوع: نظرات (0)