ساخت بج سينه، تنديس، پلاك، مدال و شيلد | گروه توليدي نشانه ساز ساخت بج سينه، تنديس، پلاك، مدال و شيلد | گروه توليدي نشانه ساز .

ساخت بج سينه، تنديس، پلاك، مدال و شيلد | گروه توليدي نشانه ساز

همه چيز درباره اتيكت سينه نظامي

اتيكت سينه نظامي، برچسب و نشانه‌هايي است كه در سازمان‌ها و نيروهاي نظامي مورد استفاده قرار مي‌گيرد. هدف از اين اتيكت‌ها، شناسايي سازمان‌ها، واحدها و افراد نظامي است. معمولا اتيكت نظامي دربردارنده اطلاعاتي مانند نام و رتبه فرد، شماره شناسايي، علائم شناسايي، نشانه‌هاي خاص نظامي و… مي‌باشد. همچنين براساس نحوه نصب، اتيكت‌هاي نظامي به انواع مختلفي تقسيم‌بندي مي‌شوند. در ادامه به ارائه اطلاعات بيشتري در اين زمينه خواهيم پرداخت.

قيمت اتيكت سينه نظامي

قيمت اتيكت نظامي براساس عوامل مختلفي تعيين مي‌شود و به فاكتورهاي متعددي بستگي دارد. به طور مثال:
●اندازه و ابعاد اتيكت: يكي از موارد موثر در قيمت اتيكت سينه نظامي، اندازه و ابعاد آن است. طبيعتا اتيكت‌هاي بزرگتر و با ابعاد خاص، قيمت بالاتري نيز دارند.
●تعداد رنگ‌ها: تعداد رنگ‌هاي به كار رفته در اتيكت نظامي نيز از ديگر فاكتورهاي تاثيرگذار بر قيمت آن هستند. هر چقدر كه تعداد رنگ‌هاي مورد استفاده بيشتر باشد، سبب افزايش قيمت آن مي‌شود.
●نوع مواد استفاده شده: استفاده از مواد مقاوم در برابر آب و حرارت يا شرايط سخت، ميتواند سبب افزايش قيمت اتيكت لباس نظامي شود.
●پيچيدگي طراحي: درصورتيكه طراحي اتيكت مورد نظر شما پيچيده باشد، ممكن است كه قيمت خريد آن افزايش پيدا كند.
●خدمات اضافي: اگر خدمات اضافي مانند لمينت، برش خاص، روكش و… بر روي اتيكت صورت بگيرد، قيمت نهايي آن نيز به همان ميزان افزايش مي‌يابد.

خريد اتيكت سينه نظامي

اتكيت‌هاي سينه نظامي در انواع مختلفي توليد شده و مورد استفاده قرار مي‌گيرند. پس در زمان خريد اتيكت سينه به اين نكته توجه كرده و اتيكتي مناسب با ارگان نظامي خود خريداري كنيد. از جمله انواع اتيكت سينه نظامي شامل موارد زير مي‌شود:
●اتيكت چسبان: اتيكت‌هاي چسبان بر روي سطوح مختلفي ماننا لباس‌ها، كيف‌ها، كلاه و تجهيزات نصب مي‌شوند. معمولا نصب اين نوع اتيكت‌ها با چسب قوي صورت مي‌گيرد كه مقاومت خوبي در برابر سايش و شستشو دارند.
●اتيكت مگنتي: معمولا اتيكت مگنتي بر سطوح فلزي قرار مي‌گيرد. اين نوع اتيكت به دليل برخورداري از پشته مگنتي، به سطح فلزي متصل شده و امكان تعويض آسان و جابجايي راحت را به وجود مي‌آورد.
●اتيكت با بند: برخي از اتيكت‌هاي نظامي هستند كه به وسيله بند و فيكساتور بر روي تجهيزات و لباس نصب مي‌شوند. ساخت اين نوع اتيكت‌ها معمولا بر روي پارچه خاصي انجام شده و به وسيله بند و قفل‌هاي مخصوص در محل مورد نظر وصل مي‌شود.
●اتيكت قابل دوخت: توليد برخي از اتيكت‌هاي نظامي نيز به شكل قابل دوخت صورت گرفته است. اين اتيكت‌ها خطوط دوخت خاصي دارند كه به وسيله سوزن و نخ به تجهيزات و لباس مورد نظر متصل مي‌شوند.

سفارش اتيكت سينه نظامي

سفارش و خريد اتيكت سينه نظامي با شركت و مراكز توليدي بسياري صورت مي‌گيرد. ولي براي اطمينان از كيفيت و دقت توليد اتيكت‌هاي نظامي، بهتر است كه از يك شركت چاپ قابل اعتماد و مطمئن در اين زمينه استفاده شود. همچنين بايستي قبل از شروع توليد و سفارش اتيكت نظامي، تمام جزئيات فني و نيازهاي خاص با شركت مربوطه مطرح شود. لازم به يادآوري است كه سفارش و انتخاب اتيكت سينه نظامي به نوع سطح و مورد استفاده نيروهاي نظامي بستگي دارد. همچنين ميزان اهميت به نوع جابجايي، ثبات و مقاومت در برابر شرايط سخت از ديگر موارد موثر در سفارش نوع اتيكت مي‌باشند. در حال حاضر شركت و توليدي‌هاي معتبر بسياري در زمينه توليد و عرضه انواع اتيكت نظامي فعاليت مي‌كنند كه ميتوانيد به صورت حضوري يا آنلاين سفارش خود را ثبت كنيد.

محل نصب اتيكت لباس سربازي

همانطور كه در مقدمه بيان كرديم، هدف از نصب اتيكت سينه شناسايي فرد است. درواقع اتيكت حكم شناسنامه را دارد و به همين دليل بايد به گونه‌اي نصب شود كه به راحتي قابل مشاهده باشد. معمولا اتيكت لباس سربازي بر روي بازو و سينه افراد نصب مي‌شود كه شكل و نوع آن بر اساس درجه نظامي و سطح علمي سرباز متفاوت خواهد بود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۰۶:۲۵ توسط:غلام رضا اكبري موضوع: نظرات (0)