ساخت بج سينه، تنديس، پلاك، مدال و شيلد | گروه توليدي نشانه ساز ساخت بج سينه، تنديس، پلاك، مدال و شيلد | گروه توليدي نشانه ساز .

ساخت بج سينه، تنديس، پلاك، مدال و شيلد | گروه توليدي نشانه ساز

انواع تنديس مشاهير

تنديس مشاهير ادبي زن


در ايران از زمان‎هاي قديم تا به امروز زن جايگاه ويژه‌اي در زندگي، خانواده، جامعه و البته در شعر فارسي داشته، حتي زنان بسياري در جامعه ما از موفقيت‌ها و درجات بالاي علمي، ادبي، اجتماعي و سياسي برخوردار هستند. بسياري از زنان سرزمين ما در طول تاريخ در زمينه‌هاي مختلفي چون سرودن شعر به شهرت و آوازه والايي دست يافته‌اند و سالانه در جشنواره‌هاي مختلف به منظور يادبود و قدرداني از زحمات افراد فعال در زمينه‌هاي ذكر شده تنديس مشاهير ادبي زن به اين افراد هديه داده مي‌شود. از جمله اين مشاهير ادبي زن مي‌توان به سيمين دانشور، سيمين بهباني، پروين اعتصامي يا مهستي گنجوي شاعر فارسي سراي سده پنجم و ششم اشاره كرد.

تنديس مشاهير ادبي مرد


از برترين مشاهير ادبي مرد ايران مي‌توان از افراد پر آوازه‌اي چون استاد شهريار، سهراب سپهري، مهدي اخوان ثالث، ملك الشعراي بهار و … نام برد. معمولاً از تنديس اين افراد در همايش ها، جشنواره ها و مراسم فرهنگي و ادبي مختلف استفاده مي‌شود. اين نوع تنديس مشاهير ادبي مرد به صورت حجيم و سه بعدي طراحي شده و غالباً نمادي از افراد مشهور ادبي هستند كه در جشنواره‌هاي مختلف به پاس تشكر و قدرداني از تلاش‌هاي افراد موفق در زمينه‌هاي ادبي و فرهنگي به آنها اعطا مي‌شود.

قيمت تنديس مشاهير


ساخت تنديس مشاهير يكي از اقدامات فرهنگي خارق العاده‌اي است كه از زمان‌هاي قديم تا به امروز رواج داشته و به منظور ارج نهادن به مقام والاي بزرگان، فضلا، دانشمندان، مشاهير، شهداء و سرداران قرون گذشته و معاصر ايران زمين انجام مي‌گيرد. از انواع تنديس‌ها به منظور قدرداني و تجليل از چهره‌هاي مختلف هنري و ادبي در همايش‌ها و بزرگداشت‌هااستفاده مي‌شود . اين تنديس ها به سبب ارزشي كه دارند بايستي از سوي برترين و باسابقه‌ترين شركت‌هاي توليد كننده تنديس چون شركت نشانه ساز تهيه و ساخته ‌شوند تا بدين طريق به تمامي جوانب ساخت تنديس افراد معروف قديم و جديد از جمله هويت تمدن باستاني، دانش و فرهنگ غني ميهن عزيزمان، ايران، كه در زمره كهن ترين و گرانمايه ترين تمدن ها در بين ساير ملل جهان است، توجه شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۲۳:۱۶ توسط:غلام رضا اكبري موضوع: نظرات (0)

مزاياي استفاده از بج سينه رستوارن

مزاياي بج سينه رستوران


استفاده از بج سينه رستوران داراي برخي مزايا است كه از جمله آنها مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:
يكي از مهمترين مزاياي استفاده از بج سينه رستوران معرفي رستوران خاص به مشتريان و افراد مختلف است؛ چرا كه اين اتيكت‌ها با طراحي مخصوصي كه دارند نشان و معرف يك رستوران خاص و مورد نظر بوده و به نوعي يك وسيله تبليغاتي به شمار مي‌آيند كه هميشه در دسترس است و نيز كاركنان رستوران را از كاركنان ساير رستوران ها متمايز مي‌كند.
از آنجايي كه ممكن است همه كارمندان به ويژه در رستوران‌هاي بزرگ يكديگر را نشناسند، ثبت كردن نام كارمندان در كنار آرم رستوران به كارمندان كمك مي‌كند همكاران همديگر را شناسايي كرده و آنها را با نام خودشان خطاب كنند، از طرفي مشتريان نيز آنها را به راحتي از ساير افراد تشخيص مي‌دهند.
از ديگر مزاياي مهم استفاده از بج سينه رستوران، برندسازي است. تصور كنيد وقتي در صف بنزين منتظر رسيدن نوبت خود هستيد، يا به هنگام خريد از يك فروشگاه و يا هر محل ديگري اگر كارمندي را با بج سينه مخصوص پيش روي خود ببينيد رستوران محل كار وي به نوعي با اين بج سينه‌ها تبليغ مي‌شود و شايد شما را ترغيب به امتحان كردن غذاهاي رستوران مورد نظر نمايد و اين يك مدل تبليغ آسان كسب و كار است كه در جذب تعداد زيادي از مشتريان موثر است.
با سفارش بج رستوران مي‌توانيد امنيت را به خصوص در رستوران‌هاي بزرگ‌تر افزايش دهيد. شخصي كه سعي مي‌كند وارد آشپزخانه يا ساير مناطق ممنوعه شود، در صورت نداشتن بج سينه رستوران مخصوص رستوران محل كار خود به سرعت به عنوان فرد غيركارمند و متخلف شناسايي مي‌شود.
از ديگر مزاياي استفاده از اين محصول تبليغاتي در رستوران‌ها سفارش آسان آنها و نيز قيمت بسيار مقرون به صرفه آن مي‌باشد. شما مي‌توانيد اين محصول را به تعداد نامحدود از شركت نشانه ساز سفارش داده و در كوتاهترين زمان ممكن بهترين بج‌هاي سينه با كيفيت عالي را تحويل بگيريد.

سفارش بج سينه رستوران


يكي از معتبرترين شركت‌ها براي سفارش انواع بج سينه و يا ساير محصولات و خدمات تبليغاتي شركت نشانه ساز است كه يك شركت پيشرو و خوش سابقه در زمينه ارائه خدمات تبليغاتي است. براي سفارش بج سينه رستوران از شركت نشانه ساز شما بزرگواران در ابتدا مي‌توانيد مشاوره رايگان با كارشناسان مجرب اين شركت داشته و پس از طراحي حرفه‌اي لوگوي مورد نظر روي بج سينه از سوي كادر مجرب و پرسنل حرفه اي اين مجموعه محصول خود را طراحي و در زمان معين شده محصولي با كيفيت عالي تحويل بگيريد. از ديگر مزاياي سفارش  و خريد بج سينه رستوران از اين شركت اينست كه آماده پاسخگويي 24 ساعته به شما عزيزان بوده و با حذف واسطه ها جنسي با كيفيت را با قيمتي مناسب در اختيار شما قرار مي‌دهد.
به عنوان نكته آخر اينكه وقتي كه تصميم مي‌گيريد بج رستوران را براي كارمندان رستوران خود سفارش دهيد، بايد به نكات بسياري از جمله استحكام، كيفيت چاپ، ماندگاري طرح و رنگ بچ و نيز رنگ و طرح لباسي كه كاركنان شما خواهند پوشيد توجه كنيد تا بدين طريق بتوانيد يك لوگوي جذاب و با كيفيت را براي كاركنان رستوران خود طراحي كنيد چرا كه اين محصولات تأثير جدي بر كسب و كار شما به عنوان يك كل خواهند داشت. شركت نشانه ساز با ارائه بهترين ايده‌ها آماده ارائه بهترين خدمات براي شما مشتريان عزيزي كه چه به صورت حضوري و چه غير حضوري با اين شركت ارتباط مي‌گيريد مي‌باشد. شما مي‌توانيد براي دريافت مشاوره در زمينه خريد بج سينه رستوران با اين شركت تماس گرفته و بهترين نشان يا بج سينه را با قيمت مناسب و با بالاترين كيفيت در كوتاهترين زمان ممكن دريافت كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۱۲:۲۲ توسط:غلام رضا اكبري موضوع: نظرات (0)

بج سينه بانك و نحوه سفارش

قيمت بج سينه بانك


به چندين عامل مختلف بستگي دارد. در زير به برخي از عوامل مهم كه ممكن است قيمت را تحت تأثير قرار دهد، اشاره شده است:
« جنس: بج سينه اداري بسته به متريال اوليه كه مي‌تواند يكي از انواع فلزي، پلاستيكي، چوبي و غيره باشد، قيمت متفاوتي دارد.
« طرح: سنجاق‌ سينه اداري در اشكال مختلفي قابل ساخت است. پيچيدگي در طراحي، هم در فرآيند زمان توليد تاثيرگذار است و هم دستمزد طراحي آن بالاتر است.
« تعداد: اين فاكتور نيز در قيمت نهايي پرداخت تاثير مي‌گذارد.
« تك رنگ يا چند رنگ بودن كار: مطمئناً كار چند رنگ زحمت بيشتري براي رنگ كردن دارد و متقابلاً قيمت نهايي اين نوع بج سينه ها بالاتر است.
« آبكاري: اين مرحله كاملاً اختياري و مناسب براي بج سينه هايي است كه از جنس فلز هستند. اين مرحله به منظور ثابت ماندن رنگ كار توصيه مي شود كه انتخاب اين مرحله نيز شامل هزينه اي جداگانه خواهد شد.
« دستمزد سازنده: هر چه لوگوي پيچيده‌ تري براي ساخت بج سينه انتخاب كنيد، دستمزدي كه سازنده از شما مي‌گيرد بيشتر است.

نحوه سفارش بج سينه بانك


براي سفارش بج سينه بانك در ابتدا بايد مكاني معتبر براي ساخت اين محصول را بشناسيد. وب‌سايت نشانه ساز به عنوان يكي از مراكز توليدي مطمئن آماده خدمت رساني به شما مشتريان عزيز است. در صورت تمايل به ثبت سفارش در اين زمينه كافي است از طريق راه‌هاي ارتباطي با مجموعه در تماس باشيد.
در زمان سفارش، فرمي در اختيار شما قرار خواهد گرفت كه نياز است فاكتورهاي مهم در رابطه با ساخت اين محصول را در اختيار سازندگان قرار دهيد. اين فاكتورها عبارتند از:
1. طرح: ابتدا بايد طرح مورد نظر را مشخص كنيد. اين طرح مي‌تواند لوگو، نام سازمان، عنوان شغلي يا هر نوع ديگري كه مي‌خواهيد روي بج سينه قرار دهيد، باشد.
2. جنس: جنس كار مي تواند فلزي، استيل و پلاستيك، چوب و موارد ديگر باشد، حتماً يك نوع را مشخص كنيد.
3. اندازه: اندازه بج سينه مهم است. معمولاً بج سينه‌هايي با اندازه استاندارد وجود دارند كه به آساني روي لباس قابل نصب هستند. اما اگر اندازه خاصي مدنظرتان است، به توليد كننده اطلاع دهيد تا سفارش شما به درستي تهيه شود.
4. رنگ بندي: اگر رنگ خاصي براي بج سينه بانك مدنظر داريد، اعلام كنيد. هم مي‌توانيد كار را تك رنگ سفارش دهيد و هم چند رنگ كه بسته به هر انتخاب، قيمت متفاوتي را بابت آن پرداخت خواهيد كرد.

5. تعداد: مشخص كنيد كه چند عدد بج  مي‌خواهيد سفارش دهيد.
6. زمان تحويل: مهم است كه زمان تحويل مورد نظرتان را به توليد كننده اعلام كنيد. اين كه آيا سفارش شما براي يك رويداد خاص است يا به طور معمول براي استفاده روزمره مي‌باشد، ممكن است زمان تحويل را تحت تأثير قرار دهد.
7. هزينه: قبل از سفارش از قيمت حدودي هر بج سينه مطلع شويد كه بتوانيد برآورد كنيد در پايان چه ميزان بايد پرداخت كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۵۶:۳۲ توسط:غلام رضا اكبري موضوع: نظرات (0)

بج سينه نظام مهندسي در تهران

امروزه تبليغات نقش بسيار مهمي در موفقيت يك كسب و كار دارد. بج سينه يكي از المان‌هاي موجود در همين حوزه است .كه علاوه بر جنبه تبليغات، مي‌تواند راهي براي نشان دادن شخصيت و استايل افراد يك ارگان باشد.

اگر به دنبال مركز معتبري براي ساخت بج سينه نظام مهندسي خود با كيفيت عالي هستيد، مجموعه  نشانه ساز مي‌تواند در اين زمينه به شما كمك كند.

به راحتي مي‌توانيد به صورت آنلاين نسبت به ثبت سفارش اقدام كنيد. تنها كافي است فرم سفارش را پر كنيد. و علايقتان را در آن ذكر نماييد. طبق آنچه عنوان كرده‌ايد، بج سينه براي شما طراحي و ساخته خواهد شد.

براي طرح هر گونه سوال يا آگاهي از قيمت‌ها، مي‌توانيد با كارشناسان مجموعه تماس حاصل كنيد. تا راهنمايي‌هاي لازم به شما داده شود.

بج سينه  نظام مهندسي يا به اصطلاح عاميانه “نشان سينه”، نمادي است كه اكثر سازمان‌ها و ارگان‌هاي دولتي يا خصوصي به منظور تبليغات كاري و يكپارچه كردن تمامي كاركنانشان استفاده مي‌كنند.
معمولاً اين المان تبليغاتي، حاوي لوگوي شركت يا علامتي است كه نشان از حوزه كاري و تثبيت هويت آن سازمان دارد.
بج سينه نظام مهندسي يكي از همين نشان‌ها در رابطه با گروه كاري مهندسي است. كه مي‌توان آن را سفارش داد. براي آشنايي بيشتر با اين محصول و نحوه سفارش آن، تا پايان اين مقاله همراه ما باشيد.

بهترين بج سينه نظام مهندسي
همان‌طور كه پيش‌تر گفته شد، بج سينه نظام مهندسي، نشاني است كه بتواند به طور دقيق حوزه كاري و هدف آن شركت را عنوان كند. بيشترين استفاده اين المان، در رويدادهاي كاري و گاهي اوقات گردهمايي‌هاي بزرگ همچون انواع نمايشگاه‌ها يا كنفرانس‌هايي است كه قرار است حوزه كاري در آن معرفي شود.
اينكه كاركنان و اعضاي تيم عالي به نظر برسند، مي‌تواند به كسب و كار رونق بسياري بدهد. اگر سعي داريد. راهي براي نشان دادن شخصيت و استايل خود داشته باشيد، بج سينه نظام مهندسي مي‌تواند بهترين راه براي انجام آن باشد.
البته بج سينه الزاماً گل سينه نيست، بلكه مي‌تواند شامل محصولات ديگر مثل خودكار، جاسوييچي و مواردي از اين دست باشد.

بج سينه نظام مهندسي در تهران
اگر به دنبال مركز معتبر ساخت بج سينه نظام مهندسي در تهران هستيد. مجموعه نشانه ساز آماده خدمت رساني به شما مشتريان عزيز است.

سفارش شما برحسب نوع طرح پيشنهاديتان، متريال انتخابي، تك رنگ يا چند رنگ بودن و فاكتورهاي ديگر، چند روز زمان خواهد برد تا آماده شود.
در اين روند، ابتدا طرح موردنظر توسط چاپگرهاي حرفه اي چاپ شده، سپس توسط دستگاهي به نام پيكسل زن بر روي متريال انتخابي شما حك مي‌شود. سپس نوبت به رنگ كار مي‌رسد. اين كار توسط دستگاه رنگ صورت مي‌پذيرد.
در نهايت هم، مرحله اي اضافه تر به نام آبكاري وجود دارد .كه كمك مي‌كند رنگ بج سينه براي هميشه ثابت بماند.

قيمت بج سينه نظام مهندسي
قيمت بج سينه نظام مهندسي به فاكتورهاي مختلفي بستگي دارد. پس نمي‌توان قيمت ثابتي را براي آن عنوان كرد. در زير به بررسي اين فاكتورها خواهيم پرداخت:
 جنس: جنس بج سينه نظام مهندسي مي‌تواند در انواع فلزي، چوبي، پارچه اي، پلاستيكي ساخته شود .كه هر كدام قيمت جداگانه اي دارند.
 طرح: بسته به ساده يا پيچيده بودن طرح، دستمزد طراح متفاوت است.
 تعداد رنگ به كار برده شده: مطمئناً چند رنگ بودن، قيمت بالاتري نسبت به تك رنگ بودن دارد.
 دستمزد سازنده: به طور معمول، بخشي از قيمت نهايي كار، مربوط به دستمزد سازنده است.
 آبكاري بج سينه: همان طور كه پيش‌تر هم گفته شد، معمولاً مرحله آبكاري براي ثابت ماندن رنگ است. البته اين مرحله كاملاً اختياري است. و اگر متقاضي در فرم سفارش، آن را تيك زده باشد، اين كار انجام خواهد شد.
براي آسودگي خيال، بهتر است در هنگام سفارش كالا، از سازنده بخواهيد يك حدود قيمتي را به شما عنوان كند تا در پايان بدانيد كه بابت هر بج سينه چه ميزان بايد پرداخت كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۳۹:۰۶ توسط:غلام رضا اكبري موضوع: نظرات (0)