ساخت بج سينه، تنديس، پلاك، مدال و شيلد | گروه توليدي نشانه ساز ساخت بج سينه، تنديس، پلاك، مدال و شيلد | گروه توليدي نشانه ساز .

ساخت بج سينه، تنديس، پلاك، مدال و شيلد | گروه توليدي نشانه ساز

چاپ فاكتور رسمي

چاپ فاكتور رسمي

در بازار از يك زماني به بعد براي انجام فرآيند خريد و فروش از فاكتور هاي مختلف استفاده مي‌شود. فاكتور ها باعث شدند كه شما ميزان خرجي كه كرديد و به گونه اي اعتبار كالاي شما مشخص شود. فاكتورها انواع مختلفي دارند كه ما امروز در مورد فاكتورهاي رسمي و نمونه هاي آن در هر شغلي صحبت مي كنيم. چاپ فاكتور رسمي توسط كارخانجات و برندهاي معتبري در اين چند سال اخير توليد و به بازار عرضه گرديد. فاكتورهاي رسمي بايد زير نظر و قابل تأييد اداره ماليات باشد. همچنين اين نوع فاكتورها بايد داراي كد رهگيري باشد. در مقاله پيش رو و در وبسايت نشانه ساز ما قصد داريم چاپ فاكتور رسمي را مورد بررسي قرار دهيم.

انواع كاغذ چاپ فاكتور رسمي

كاغذ چاپ فاكتور رسمي بايد از مدلي با كيفيت و مناسب براي استفاده در محيط كار و اداري باشد. برخي از انواع كاغذهايي كه معمولاً براي چاپ فاكتور رسمي استفاده مي‌شوند عبارتند از:
كاغذ برگه سفيد
كاغذ برگه سفيد يكي از پركاربردترين انواع كاغذها براي چاپ فاكتور رسمي است. اين نوع كاغذ داراي سطح صاف و سفيد است و به دليل قابليت چاپ و نمايش متن و اعداد به خوبي استفاده مي‌شود.
كاغذ ليزري
كاغذ ليزري نيز يك مورد مناسب براي چاپ فاكتورهاي رسمي است. اين نوع كاغذ با كيفيت بالا، ضخامت مناسب و قابليت چاپ دقيق متن و تصاوير را داراست. همچنين، كاغذ ليزري معمولاً داراي سطح صاف و سفيدي است.از كاغذ ليزري براي پلاك فلزي هم مي تواند كاربرد داشته باشد.
كاغذ تحرير
اين مدل كه جز محبوب ترين هاست يك نوع كاغذ با كيفيت است كه براي چاپ فاكتورها استفاده مي‌شود. همچنين اين كاغذ داراي سطح صاف و نرم است و معمولاً به صورت صاف و سفيد توليد مي‌شود. كاغذ تحرير از جنس سلولز چوب استخراج مي‌شود و به دليل خواص ايده‌آل خود، مورد استفاده قرار مي‌گيرد. استفاده از كاغذ تحرير براي چاپ فاكتورها به دلايل زير مناسب است:
قيمت مقرون به صرفه
كاغذ تحرير به دليل قيمت مناسب و مقرون به صرفه‌اي كه دارد، يك گزينه اقتصادي براي چاپ فاكتورها است.
كارايي بالا
كاغذ تحرير با سطح صاف خود، به خوبي قابل چاپ متن و اعداد است. همچنين، اين نوع كاغذ معمولاً خوابيدن جوهر و خشك شدن سريع را فراهم مي‌كند.
چاپ چند رنگ
كاغذ تحرير مي‌تواند براي چاپ فاكتورها با استفاده از چند رنگ مورد استفاده قرار گيرد، از جمله چاپ با رنگ‌هاي مشكي و قرمز.

چاپ انواع فاكتور


در بخش قبل كاغذهاي مرسوم براي توليد فاكتورها را مورد بررسي قرار داديم. فاكتور ها براي هر نوع شغلي مدل مختلفي دارند كه ما فاكتورهاي موجود در داروخانه، رستوران و فروشگاه ها را در اين بخش توضيح خواهيم داد. البته در نظر داشته باشيد كه تمامي مدل هاي چاپ فاكتور رسمي بايد مورد تاييد اداره دارايي باشند.

چاپ فاكتور رسمي داروخانه

چاپ فاكتور رسمي داروخانه مي‌بايست با رعايت استانداردها و قوانين مربوطه صورت گيرد. نياز است كه فاكتور حاوي اطلاعات مهمي مانند نام داروخانه، آدرس، شماره تماس، شماره ثبت و نام داروها با مقادير و قيمت‌هاي صحيح و دقيق باشد. همچنين، استفاده از كاغذ رسمي و با كيفيت، مانند كاغذ تحرير، توصيه مي‌شود. در نهايت، بايد از تجهيزات چاپ با كيفيت و دقيق بهره‌برداري شود تا فاكتورها به طور حرفه‌اي و خوانا چاپ شوند.

چاپ فاكتور رسمي رستوران

براي چاپ فاكتور رسمي رستوران، نياز است به نكات زير توجه كنيد:
o فاكتور بايد حاوي اطلاعات كامل رستوران، از جمله نام رستوران، آدرس، شماره تماس و شماره ثبت باشد.
o بايد جزئيات سفارش مشتمل بر نام غذاها، تعداد، قيمت و مجموع هزينه را شامل شود.
o استفاده از كاغذ رسمي و با كيفيت مناسب، مانند كاغذ تحرير، توصيه مي‌شود.
o استفاده از تجهيزات چاپ با كيفيت براي حاصل كردن نتايج دقيق و خوانا.
o رعايت قوانين و مقررات مربوط به چاپ فاكتورها در منطقه يا كشور محل رستوران.

چاپ فاكتور رسمي فروشگاهي

براي چاپ يك فاكتور رسمي فروشگاهي، ابتدا اطلاعات كامل فروشگاه را شامل نام، آدرس، شماره تماس و شماره ثبت را درج كنيد. سپس جزئيات خريد از جمله نام كالاها، تعداد، قيمت و مجموع هزينه را در فاكتور ذكر كنيد. بهتر است از كاغذ با كيفيت، مانند كاغذ تحرير يا كاغذ فاكتوري، استفاده كنيد. همچنين، رعايت قوانين و مقررات مربوط به چاپ فاكتورها در منطقه يا كشور محل فروشگاه جز ملزومات است.


چاپ فاكتور رنگي با تعداد و رنگ دلخواه

در بخش قبل انواع مختلفي از چاپ فاكتور رسمي براي مشاغل متنوع را توضيح داديم. در اين بخش چاپ فاكتور رنگي را براي شما بررسي مي‌كنيم. براي چاپ فاكتور رنگي با تعداد و رنگ دلخواه، ابتدا بايد از يك پرينتر رنگي با قابليت چاپ فاكتور استفاده كنيم. اين پرينترها قادر به چاپ فاكتورها در رنگ‌هاي مختلف هستند. سپس با استفاده از نرم‌افزار مربوطه، فرمت فاكتور را طراحي كنيد و به آن رنگ‌هاي دلخواه اضافه كنيد.
براي اين كار مي‌توانيد از ابزارها و قابليت‌هاي رنگي نرم‌افزارهاي طراحي يا ويرايش متن استفاده كنيد. در مرحله آخر، با استفاده از پرينتر رنگي، فاكتور را چاپ كنيد و از تنظيمات پرينتر براي تعيين تعداد كپي و رنگ‌هاي مورد نظر استفاده كنيد.

عوامل مهم در چاپ فاكتور رسمي

عوامل مهم در چاپ فاكتور رسمي شامل موارد زير هستند:
استانداردهاي اداري
براي چاپ فاكتور رسمي، بايد استانداردهاي اداري و قانوني مربوط به فاكتورها را رعايت كنيد.
اعتبار و قانوني بودن
فاكتور رسمي بايد معتبر و قانوني باشد و تمام اطلاعات مورد نياز شامل نام فروشگاه، شماره ثبت، آدرس و شماره تماس، جزئيات خريد و مجموع هزينه را در بر داشته باشد.
كيفيت چاپ
استفاده از كاغذ رسمي و با كيفيت، مانند كاغذ تحرير يا كاغذ فاكتوري، و استفاده از پرينترها و تجهيزات چاپ با كيفيت، براي چاپ فاكتور دقيق، خوانا و حرفه‌اي بسيار مهم است.
طراحي مناسب و رعايت قوانين
فاكتور بايد طراحي شده و قالب‌بندي شده باشد تا اطلاعات به صورت واضح و قابل فهم نمايش داده شود. استفاده از فونت‌ها و اندازه‌هاي قابل خواندن و ترتيب منطقي جزئيات خريد نيز اهميت دارد.

فاكتور رسمي مورد تأييد اداره دارايي

فاكتور رسمي كه توسط اداره دارايي تأييد شده است، بايد تمام جزئيات قانوني از جمله نام و شماره ثبت فروشگاه، تاريخ صدور، مشخصات خريد شامل نام محصولات، تعداد، قيمت و مجموع هزينه را به صورت كامل در بر داشته باشد. همچنين، براي چاپ فاكتور، بايد از كاغذ با كيفيت و معتبر استفاده كنيد تا فاكتور قابل قبول توسط اداره دارايي باشد.

سفارش چاپ فاكتور رسمي

براي سفارش چاپ فاكتور رسمي، شما مي‌توانيد به يك مركز چاپ در نزديكي خود يا از طريق وبسايت هاي مختلف اين كار را انجام دهيد. ما در وبسايت نشانه ساز با سال ها تجربه در زمين توليد چاپ فاكتور رسمي با كيفيت اين اطمينان را به شما مي دهيم كه خريد مطمئني داشته باشيد. شما بعد از صحبت با مشاوران ما مي توانيد درخواست خود را براي چاپ فاكتور رسمي بيان كنيد. آن‌ها به شما راهنمايي مي‌كنند و ممكن است نياز به ارائه فايل فاكتور با قالب و مشخصات مورد نظر داشته باشند.

قيمت چاپ فاكتور رسمي

قيمت چاپ فاكتور رسمي و خدمات طراحي و چاپ در ايران ممكن است متغير باشد و بستگي به عواملي مانند تعداد صفحات، جزئيات طراحي، نوع كاغذ و پرينتر مورد استفاده دارد. در حالت كلي، قيمت چاپ فاكتور رسمي در بازار ايران به علت اين كه شما بايد حداقال ۱۰۰ عدد سفارش داشته باشيد از حدود ۱ ميليون تومان به بالا خواهد بود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۱۷:۲۶ توسط:غلام رضا اكبري موضوع: نظرات (0)

خريد كارت تبريك عيد نوروز

خريد كارت تبريك عيد نوروز


يكي از مواردي كه در كنار هديه دادن مي توانيد در مناسبت هاي مختلف از آن استفاده كنيد كارت تبريك است. در چند سال گذشته مدل هاي مختلفي از كارت تبريك وارد بازار شده است. همزمان كه در هنگام تحويل سال جديد لوازم مختلفي را خريداري مي‌كنيد مي توانيد براي تبريك به ديگران و خصوصا كساني كه نمي توانيد با آن ها معاشرت داشته باشيد از اين مدل كارت تبريك ها استفاده كنيد. شما مي توانيد از طريق سايت هاي مختلف يا حتي مراجعه به مغازه هاي مرتبط با لوازم تحرير يا لوازم جانبي كادو اين مدل كارت ها را خريداري كنيد. ما در ادامه اين مقاله و در وبسايت نشانه ساز مي خواهيم به بررسي خريد كارت تبريك عيد نوروز بپردازيم.

چاپ كارت تبريك عيد نوروز


همانطور كه در ابتداي مقاله گفتيم روش هاي مختلفي براي خريد كارت تبريك عيد نوروز وجود دارد. براي چاپ كارت تبريك عيد نوروز، مي‌توانيد از روش‌هاي مختلف استفاده كنيد. يك روش ساده اين است كه از قالب‌هاي آماده كارت تبريك در سايت‌ها يا برنامه‌هاي طراحي گرافيكي استفاده كنيد و متن و تصاوير مورد نظر خود را در آن‌ها قرار دهيد. سپس فايل آماده را به فروشگاه چاپي ببريد و بر روي كاغذ با كيفيت چاپ كنيد. همچنين مي‌توانيد از سرويس‌هاي آنلاين چاپ كارت تبريك استفاده كنيد و كارت را به صورت آنلاين سفارش دهيد و درب منزل تحويل بگيريد.

چه نوع جنسي معمولا براي توليد كارت هاي تبريك عيد استفاده مي شود؟ 


براي كارت‌هاي تبريك عيد، معمولاً از يك كاغذ مخصوص استفاده مي‌شود. اين كاغذها معمولاً از جنس خاصي مانند لمينيت يا روكش مات برخوردار هستند. انتخاب جنس كاغذ وابسته به سليقه و استفاده كننده است و مي‌تواند از جنس‌هاي مختلفي مانند كاغذ مات، كاغذ براق، كاغذ با بافت و غيره باشد. 

هدف استفاده از اين جنس كاغذها، ايجاد يك حس لطافت، شكوه و ارزش ويژه براي كارت تبريك است. علاوه بر جنس كاغذ، گاهي اوقات از عناصر تزييني مانند برچسب طلايي يا نقش‌هاي ويژه بر روي كاغذ نيز استفاده مي‌شود تا به ظاهر كارت تبريك زيبايي و جذابيت بيشتري ببخشد.

قيمت خريد كارت تبريك عيد نوروز


قيمت خريد كارت تبريك عيد نوروز بر اساس چندين عامل متفاوت تعيين مي‌شود. در زير توضيحاتي كامل درباره عوامل مؤثر بر قيمت خريد كارت تبريك عيد نوروز آورده شده است:

طراحي و اندازه كارت

كارت‌هاي تبريك با طرح‌ها و طرز تنظيم خاص قيمت‌هاي متفاوتي دارند. كارت‌هاي با طرح‌هاي پيچيده، خلاقانه و شخصي معمولاً قيمت بالاتري دارند. همچنين، اندازه كارت نيز مي‌تواند تأثيرگذار باشد، زيرا كارت‌هاي بزرگ‌تر و پيچيده‌تر ممكن است قيمت بيشتري داشته باشند.

جنس كاغذ

نوع كاغذي كه براي چاپ كارت تبريك استفاده مي‌شود نقش قابل توجهي در قيمت آن دارد. كاغذهاي با كيفيت و ويژگي‌هاي خاص مانند براقيت، ضخامت و غيره معمولاً قيمت بالاتري دارند.

تعداد كارت‌ها

همانطور كه قابل تصور است، خريداري كردن كارت‌هاي تبريك به صورت عمده و به تعداد بيشتر مي‌تواند به شما تخفيف قيمت بدهد. در نتيجه، خريد كارت‌هاي تبريك به تعداد بيشتر ممكن است قيمت هر كارت را كاهش دهد.

برند و كيفيت

برندهاي مشهور كارت‌هاي تبريك با كيفيت بالا را ارائه مي‌دهند. برندهاي مشهور معمولاً قيمت بيشتري دارند، اما در عوض كيفيت بالاتري نيز ارائه مي‌دهند.

محل خريد

مكان خريد كارت تبريك نيز مي‌تواند بر قيمت آن تأثيرگذار باشد. فروشگاه‌هاي آنلاين و چاپخانه‌هاي محلي ممكن است قيمت‌هاي متفاوتي داشته باشند. برخي از فروشگاه‌ها تخفيفات و پيشنهادات ويژه را نيز ارائه مي‌دهند.

سفارش كارت تبريك عيد نوروز

بعد از اين متوجه شديم نحوه قيمت گذاري چگونه است به بحث سفارش كارت تبريك مي‌رسيم. براي سفارش كارت تبريك عيد نوروز، شما مي‌توانيد از روش‌هاي زير استفاده كنيد:

فروشگاه‌هاي آنلاين

مراجعه به فروشگاه‌هاي آنلاين كه خدمات چاپ كارت تبريك ارائه مي‌دهند. در وبسايت نشانه ساز شما مي‌توانيد از بين قالب‌ها و طرح‌هاي موجود انتخاب كنيد و متن و تصاوير مورد نظر خود را اضافه كنيد. همچنين از اشخاص متخصص ما نيز در اين مورد مشورت بگيريد. 

سپس انتخاب رنگ، نوع كاغذ و تعداد كارت‌هاي مورد نياز را انجام داده و سفارش خود را ثبت كنيد. پس از پرداخت و ارسال اطلاعات، كارت‌ها به آدرس شما ارسال خواهند شد.

مغازه هاي مخصوص فروش كارت عيد  

مراجعه به مغازه ها كه خدمات چاپ كارت تبريك ارائه مي‌دهند. در اين‌جا شما مي‌توانيد با مشاوره كارشناسان چاپ، طرح و اندازه كارت را انتخاب كنيد و متن و تصاوير مورد نظر خود را تحويل دهيد. سپس مشخصات سفارش خود را همراه با تعداد كارت‌هاي مورد نياز به چاپخانه اعلام كنيد و در صورت تمايل، نمونه‌اي از چاپ را بررسي كنيد. پس از تأييد نمونه و پرداخت هزينه، چاپخانه كارت‌هاي تبريك را براي شما تهيه و تحويل خواهد داد.

در هر دو روش، مهم است قبل از سفارش، قيمت، تحويل كارت‌ها و شرايط پرداخت را با دقت بررسي كنيد. 

مدل هاي مختلف كارت عيد براي سفارش چگونه است؟ 


براي سفارش كارت تبريك عيد و يا لوح تقدير ، مي‌توانيد از مدل‌هاي مختلف استفاده كنيد:

كارت‌هاي تصويردار

اين مدل كارت‌ها شامل تصاوير مرتبط با عيد نوروز مانند سبزه، هفت‌سين، گل‌ها و مناظر طبيعي است.

كارت‌هاي شعردار

اين كارت‌ها شامل شعرها و آيات قرآني يا اشعار سنتي مرتبط با عيد نوروز هستند.

كارت‌هاي ساده و شيك

اين مدل كارت‌ها با طراحي‌هاي ساده و شيك بدون تصوير يا با تصوير كمتر است.

كارت‌هاي سفارشي 

 شما مي‌توانيد كارت تبريك عيد را با تصوير و متن خاص سفارش دهيد و آن را به سليقه و نياز خود تنظيم كنيد.

تاثير كارت تبريك عيد(سال نو) چيست؟


خريد كارت تبريك عيد نوروز تاثير بسيار مثبتي در روحيه و ارتباطات اجتماعي دارد. ارسال كارت تبريك عيد نه تنها نشان از احترام و توجه به ديگران است، بلكه مي‌تواند روحيه خوش‌بيني، همبستگي و شادماني را دريافت كننده افزايش دهد. 

اين كارت‌ها مي‌توانند در ايجاد ارتباطات مثبت، بهبود روابط خانوادگي و دوستانه، افزايش نزديكي و تقويت احساسات مثبت نقش مهمي ايفا كنند. حتي، ارسال كارت‌هاي تبريك مي‌تواند در فراهم كردن فرصتي براي بازنگري و ارزيابي مثبت و منفي سال گذشته و برنامه‌ريزي براي سال جديد كمك كند.

چرا شركت ها بايد كارت تبريك عيد بفرستند؟

شركت‌ها به عنوان يك كار فرهنگي مي توانند براي كاركنان خود كارت تبريك جهت مناسبت هاي مهم را ارسال كنند. زيرا اين اقدام نشان دهنده توجه و احترام شركت به مشتريان، همكاران و همچنين جامعه در ارتباط با آن حتي در زمينه بازاريابي و شراكت است. در حقيقت ارسال كارت تبريك عيد مي‌تواند روابط تجاري را تقويت كند و بازاريابي مستقيم را ترويج دهد. 

همچنين، اين كار باعث ايجاد تعامل مثبت بين شركت و صاحبان كسب و كار، مشتريان و كاركنان مي‌شود و مي‌تواند بازگشت سرمايه و سودآوري را تحت تأثير قرار دهد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۳۱:۳۵ توسط:غلام رضا اكبري موضوع: نظرات (0)

نكاتي براي خريد جاسوئيچي سيليكوني

قيمت خريد جاسوئيچي سيليكوني


جاسوئيچي سيليكوني در بازار با قيمت‌هاي متفاوتي به فروش مي‌رسد. اين تفاوت قيمت به موارد زيادي بستگي دارد؛ به طور مثال ابعاد جاسوئيچي، نوع طرح آن و مواد اوليه در قيمت‌گذاري اين كالا موثر هستند‌ همچنين اين موضوع كه سيليكون مورد استفاده در جاسوئيچي از نوع مرغوب باشد يا خير، در قيمت نهايي كالا تأثير دارد.
قيمت جاسوئيچي سيليكوني در بازار معمولاً از حدود ۴۰ هزار تومان شروع شده و تا حدود ۱۵۰ هزار تومان به فروش مي‌رسد. البته مواردي مانند نرخ تورم و حتي ميزان انصاف فروشنده نيز در اين قيمت‌گذاري تأثير دارند. از طرفي ذكر اين نكته ضروري است كه ماده اصلي به كار رفته در توليد اين نوع جاسوئيچي، سيليكون است؛ بنابراين هر گونه تغييري كه در قيمت اين ماده به وجود بيايد، در قيمت نهايي جاسئيچي نيز تأثيرگذار است.

مزاياي  خريد جاسوئيچي سيليكوني


لوازم سيليكوني از جمله جاسوئيچي سيليكوني، مزيت‌هاي زيادي دارند. اين جنس نرمي و كشش خوبي دارد. اين مقاومت كششي موجب مي‌شود كه عمر محصول افزايش يابد. مزيت ديگري جاسوئيچي اين است كه در مقابل دما مقاومت خوبي دارد. همچنين خطر زنگ‌زدگي در اين نوع جاسوئيچي‌ها وجود ندارد. مزيت ديگر اين جنس از جاسوئيچي اين است كه با محيط زيست سازگارتر است.
اين نوع جاسوئيچي‌ها را مي‌توان در شكل‌ها و مدل‌هاي مختلفي ساخت؛ بنابراين طرح‌هاي زيبا و خلاقانه‌اي را از اين نوع جاسوئيچي در بازار مشاهده مي‌كنيد. درخشندگي خوب، انعطاف بالا و وزن سبك، از ديگر مزاياي كالاهاي سيليكوني است. همچنين اين نوع كالاها را مي‌توان در رنگ‌هاي مختلفي توليد كرد. يكي از مهمترين مزاياي اين نوع جاسوئيچي مقاومت و دوام بالاي آن است. جاسوئيچي سيليكوني مي‌تواند تعداد بالايي از كليدها را در خود جاي دهد.
سيليكون از مواد غيرسمي تشكيل شده است؛ بنابراين هنگام قرارگيري در مجاورت پوست انسان، حساسيتي ايجاد نخواهد كرد. مزيت ديگر جاسوئيچي سيليكوني اين است كه رنگ ثابتي داشته و به خوبي قابل شستشو است‌. نرمي و انعطاف بالاي اقلام سيليكوني، آنها را از شكستگي مصون مي‌دارد. در اين نوع جاسوئيچي، هيچ قسمت تيزي وجود نداشته و براي كودكان امن است. اين كالا را مي‌توانيد بر روي كيف و كوله خود آويزان كرده و انواع كليد، سوئيچ، ايرپاد و يا فلش مموري را به آن وصل كنيد.

جاسوئيچي سيليكوني مردانه


شايد گمان كنيد جاسوئيچي سيليكوني به خاطر ظاهر و جنس نرم، منعطف و لطيفي كه دارد، صرفاً يك كالاي زنانه يا بچه‌گانه است. اما بايد بگوييم از اين كالا انواع و طرح‌هاي مختلف و متنوعي وجود دارد. برخي از اين طرح‌ها كاملاً اسپرت هستند. برخي ديگر نيز به گونه‌اي طراحي شده‌اند كه براي آقايان نيز قابل استفاده هستند. به طور مثال مدل‌هايي مانند گل و يا مدل‌هاي عروسكي بيشتر مورد پسند خانم‌ها هستند.
اما برخي مدل‌ها نيز به گونه‌اي طراحي شده اند كه بيشتر مورد پسند آقايان قرار مي‌گيرند؛ مدلهايي مانند توپ فوتبال، تفنگ، اتومبيل، كفش، موتور، سيم بكسل، دنده متحرك، دسته بازي پلي استيشن، فضانورد و مدل‌هايي از اين قبيل. هرچند در نهايت تمام اين موارد به سليقه افراد بستگي دارد. بسيار مشاهده مي‌شود كه برخي از خانم‌ها از مدل‌هايي مانند اتومبيل، فضانورد و يا كفش استقبال مي‌كنند.

مطالب مرتبط: بج كت مردانه

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۴۵:۵۹ توسط:غلام رضا اكبري موضوع: نظرات (0)

نكاتي براي خريد جاسوئيچي سيليكوني

قيمت خريد جاسوئيچي سيليكوني


جاسوئيچي سيليكوني در بازار با قيمت‌هاي متفاوتي به فروش مي‌رسد. اين تفاوت قيمت به موارد زيادي بستگي دارد؛ به طور مثال ابعاد جاسوئيچي، نوع طرح آن و مواد اوليه در قيمت‌گذاري اين كالا موثر هستند‌ همچنين اين موضوع كه سيليكون مورد استفاده در جاسوئيچي از نوع مرغوب باشد يا خير، در قيمت نهايي كالا تأثير دارد.
قيمت جاسوئيچي سيليكوني در بازار معمولاً از حدود ۴۰ هزار تومان شروع شده و تا حدود ۱۵۰ هزار تومان به فروش مي‌رسد. البته مواردي مانند نرخ تورم و حتي ميزان انصاف فروشنده نيز در اين قيمت‌گذاري تأثير دارند. از طرفي ذكر اين نكته ضروري است كه ماده اصلي به كار رفته در توليد اين نوع جاسوئيچي، سيليكون است؛ بنابراين هر گونه تغييري كه در قيمت اين ماده به وجود بيايد، در قيمت نهايي جاسئيچي نيز تأثيرگذار است.

مزاياي  خريد جاسوئيچي سيليكوني


لوازم سيليكوني از جمله جاسوئيچي سيليكوني، مزيت‌هاي زيادي دارند. اين جنس نرمي و كشش خوبي دارد. اين مقاومت كششي موجب مي‌شود كه عمر محصول افزايش يابد. مزيت ديگري جاسوئيچي اين است كه در مقابل دما مقاومت خوبي دارد. همچنين خطر زنگ‌زدگي در اين نوع جاسوئيچي‌ها وجود ندارد. مزيت ديگر اين جنس از جاسوئيچي اين است كه با محيط زيست سازگارتر است.
اين نوع جاسوئيچي‌ها را مي‌توان در شكل‌ها و مدل‌هاي مختلفي ساخت؛ بنابراين طرح‌هاي زيبا و خلاقانه‌اي را از اين نوع جاسوئيچي در بازار مشاهده مي‌كنيد. درخشندگي خوب، انعطاف بالا و وزن سبك، از ديگر مزاياي كالاهاي سيليكوني است. همچنين اين نوع كالاها را مي‌توان در رنگ‌هاي مختلفي توليد كرد. يكي از مهمترين مزاياي اين نوع جاسوئيچي مقاومت و دوام بالاي آن است. جاسوئيچي سيليكوني مي‌تواند تعداد بالايي از كليدها را در خود جاي دهد.
سيليكون از مواد غيرسمي تشكيل شده است؛ بنابراين هنگام قرارگيري در مجاورت پوست انسان، حساسيتي ايجاد نخواهد كرد. مزيت ديگر جاسوئيچي سيليكوني اين است كه رنگ ثابتي داشته و به خوبي قابل شستشو است‌. نرمي و انعطاف بالاي اقلام سيليكوني، آنها را از شكستگي مصون مي‌دارد. در اين نوع جاسوئيچي، هيچ قسمت تيزي وجود نداشته و براي كودكان امن است. اين كالا را مي‌توانيد بر روي كيف و كوله خود آويزان كرده و انواع كليد، سوئيچ، ايرپاد و يا فلش مموري را به آن وصل كنيد.

جاسوئيچي سيليكوني مردانه


شايد گمان كنيد جاسوئيچي سيليكوني به خاطر ظاهر و جنس نرم، منعطف و لطيفي كه دارد، صرفاً يك كالاي زنانه يا بچه‌گانه است. اما بايد بگوييم از اين كالا انواع و طرح‌هاي مختلف و متنوعي وجود دارد. برخي از اين طرح‌ها كاملاً اسپرت هستند. برخي ديگر نيز به گونه‌اي طراحي شده‌اند كه براي آقايان نيز قابل استفاده هستند. به طور مثال مدل‌هايي مانند گل و يا مدل‌هاي عروسكي بيشتر مورد پسند خانم‌ها هستند.
اما برخي مدل‌ها نيز به گونه‌اي طراحي شده اند كه بيشتر مورد پسند آقايان قرار مي‌گيرند؛ مدلهايي مانند توپ فوتبال، تفنگ، اتومبيل، كفش، موتور، سيم بكسل، دنده متحرك، دسته بازي پلي استيشن، فضانورد و مدل‌هايي از اين قبيل. هرچند در نهايت تمام اين موارد به سليقه افراد بستگي دارد. بسيار مشاهده مي‌شود كه برخي از خانم‌ها از مدل‌هايي مانند اتومبيل، فضانورد و يا كفش استقبال مي‌كنند.

مطالب مرتبط: بج كت مردانه

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۴۵:۵۴ توسط:غلام رضا اكبري موضوع: نظرات (0)

روش حكاكي فلزات

روش‌هاي حكاكي فلزات
حك كردن روي فلزات و درج مشخصات آن به دليل نفوذپذيري پايين ساختار فلز، همواره كاري دشوار بوده است. بنابراين، يكي از روش‌هايي كه تا امروز نيز از آن براي حك روي فلزات استفاده مي‌شود، روش الكتروشيميايي است.


روش ضربه اي

اين روش بسيار قديمي است و در آن از يك سوزن براي حك كردن و چكش براي كوبيدن استفاده مي‌شود. بسياري از ظروف فلزي باستاني كه زيبايي چشمگيري دارند به اين روش حكاكي شده‌اند. اين شيوه حكاكي معمولا با دست انجام مي‌گيرد.

روش پاششي

در اين روش با پاشش ذرات، كار حكاكي انجام مي‌گيرد. البته در اين شيوه براي هر طرح احتياج به شابلون مخصوص خود است. معروف‌ترين شيوه حكاكي در اين تكنيك، سندبلاست است. در اين روش با استفاده از ماسه كار حكاكي انجام شده اما در ايران اين روش معمولا براي حك روي شيشه استفاده مي‌شود.

 


علت حكاكي فلزات
رايج‌ترين و مهم‌ترين شيوه طراحي و اعمال حكاكي مانند پلاك فلزي ، توسط رايانه انجام مي‌پذيرد. به اين شكل كه ماشين حكاكي توسط نرم‌افزاري مخصوص كه روي كامپيوتر نصب مي‌شود، الگو و طرح مورد نظر را اجرا مي‌كند. همچنين بالاترين دقت اعمال طرح روي قطعه مورد نظر، با اين روش قابل انجام است.

حكاكي فلزات دلايل متعددي دارد و يكي از اين دلايل، نقش بستن طرح‌هاي زيبا روي قطعات فلزي است. در اين شيوه با حكاكي روي قطعه فلز و رسم كردن طرح مورد نظر، زيبايي دوچنداني به فلزات داده مي‌شود. يكي از دلايل مهم حكاكي روي فلزات، درج برند و تبليغات شركت توليد كننده است.
يك دليل ديگر براي انجام حكاكي روي فلزات، اين است كه درج اطلاعات مورد نياز درباره وسيله با نقاشي و چسباندن هولوگرام كاربرد كمي دارد. بنابراين، براي ماندگاري بيشتر اطلاعات، از حكاكي روي فلزات استفاده مي‌شود. به عنوان مثال وسايل بازي داخل پارك‌ها كه اطلاعات مورد نظر و شيوه استفاده روي آن‌ها نوشته شده، يكي از دلايل حكاكي فلزات است.
در شيوه ليزري يك منبع، ليزر توليد كرده و سپس آن را منعكس مي‌كند. در اين دستگاه تعدادي آيينه تعبيه شده تا انرژي ليزر را افزايش دهد.اين روش در ساخت مهر ليزري كاربرد دارد. پس از آن با هدايت نور ليزر به قسمت برش، قطعات زير زبانه قرار داده شده تا حكاكي روي قطعه انجام شود. اين نوع دستگاه‌ها به شكلي طراحي شده‌اند كه طرح مورد نظر به آن داده شده تا حكاكي روي فلزات انجام گيرد.ه‌دلايل مختلفي مانند زمان‌بر بودن، طرح‌پذيري دشوار، كيفيت نامطلوب و پرداخت هزينه بالا، امروزه روش‌هاي ديگري نيز به‌كار مي‌رود. اكنون با استفاده از تكنولوژي مدرن مانند حكاكي ليزري، به تمامي نيازها پاسخ داده شده است. همچنين حكاكي به روش ليزري طيف گسترده‌اي از نيازها را به شكل خلاقانه رفع كرده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۴۸:۳۰ توسط:غلام رضا اكبري موضوع: نظرات (0)