ساخت بج سينه، تنديس، پلاك، مدال و شيلد | گروه توليدي نشانه ساز ساخت بج سينه، تنديس، پلاك، مدال و شيلد | گروه توليدي نشانه ساز .

ساخت بج سينه، تنديس، پلاك، مدال و شيلد | گروه توليدي نشانه ساز

آشنايي با جا سوئيچي پرسپوليس

جاسوئيچي يكي از ابزارهاي تبليغاتي ارزان قيمت و پركاربرد است كه امروزه در تمامي جوامع بشري مورد استفاده قرار مي گيرد و قابليت تبليغ هر محصول وكالا و خدمات را به سادگي و با سرعت دارا مي باشد.
جاسوئيچي ها بر اساس نوع متريالي( سيليكوني، فلزي، چرمي، پلاستيكي، چوبي و...) در ساخت آنها بكار برده مي شوند ويا نام مورد تبليغي كه براي آن تهيه شده اند ، قابل اسم گذاري هستند واين نام گذاري ها صرفا" براي مشخص شدن نوع جاسوئيچي مي باشد. به عنوان مثال وقتي جاسوئيچي از سيليكون درست شده باشد به آن سيليكوني گفته مي شود اما اگر براي باشگاه پرسپوليس باشد به آن پرسپوليسي مي گويند.
 جاسوييچي سيليكوني پرسپوليس توسط تيم نشانه ساز طراحي و توليد شده است كه از جنس سيليكون ساخته شده است و در  فرآيند ساخت آن از قالب استفاده شده است. ابتدا به صورت دقيق و با ظرافت بالا قالب تهيه شده است و سپس در مرحله بعد تزريق سيليكون داخل قالب انجام شده است كه از بهترين نوع مواد سيليكون و رنگ هاي با كيفيت در متريال توليد بكار رفته است.


برچسب: جاسوئيچي سيليكوني،ساخت مارك سيليكوني، قيمت مارك، سفارش ليبل،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۵:۰۳ توسط:غلام رضا اكبري موضوع: نظرات (0)

آشنايي با بج سينه ريوانس

 

شركت ريوانس يكي از بزرگترين توليد كنندگان انواع و اقسام لوازم آرايشي و بهداشتي است و مركزاصلي آن در كانادا واقع مي باشد. نمايندگي اين شركت باتوجه به شناختي كه از شركت نشانه ساز و سابقه كاري و تجهيزات آن داشت ساخت بج سينه خودرا به آنها سپرد. شركت نشانه ساز نيز تمام توان خودرا گذاشت تا طراحان با دقت و ظرافت بالا نسبت ساخت يك بج سينه به زيباترين شكل ممكن اقدام نمايند.
شركت نشانه ساز بج سينه ريوانس را با استفاده از متريال برنج ، با آبكاري كروم و به روش اسيد كاري توليد نمود.سپس براي افزايش كيفيت عمليات، دور برش نيز روي اين بج پياده سازي نمود تا لوگوي اين شركت نماي مناسب تر و چشم نوازتري پيدا كند. بج  ريوانس را مي‌توان با آبكاري طلا و اتصال سوزني يا مگنتي توليد نمود.
قيمت بج سينه به عوامل مختلفي وابسته است كه از آن جمله مي توان به نوع طراحي، متريال مورد استفاده، تيراژ و... اشاره نمود .


برچسب: بج سينه، ساخت بج سينه، سفارش بج سينه فلزي، قيمت بج سينه،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۰۶:۵۰ توسط:غلام رضا اكبري موضوع: نظرات (0)

آشنايي با پلاك مشخصات شركت آب و فاضلاب استان تهران

آب سرچشمه حيات و با ارزشترين عنصر موجود در جهان هستي است و طبق آيه شريفه قرآني ، هرچيزي از آب زنده است( و من الماء كل شي حي)، وظيفه شركت آب و فاضلاب استان تهران توزيع  آب آشاميدني و بهداشتي به تمام مردم استان تهران و جمع‌آوري بهداشتي فاضلاب مناطق شهري استان تهران است. اين استان حدود 14 ميليون نفر جمعيت دارد كه 92درصد آن را جمعيت شهري تشكيل مي‌دهند و حدود 20درصد جمعيت كل كشور را در خود جاي داده است. شركت آب و فاضلاب استان تهران وظايف محوله را از طريق شركت‌هاي زيرمجموعه‌اش انجام مي دهد كه شامل شركت‌هاي آب و فاضلاب شش‌گانه تهران (شركت‌هاي آبفاي يك تا 6)، شرق استان تهران، جنوب شرقي استان تهران، جنوب غربي استان تهران، غرب استان تهران، شركت تامين و تصفيه و شركت فاضلاب تهران است.
اين شركت به مانند هر شركت خدماتي ديگر در قبال انجام وظيفه و ميزان مصرف از مشتركين مبالغي را  دريافت مي كند. اين مبالغ براساس كاركرد كنتور آب مشتركين محاسبه خواهد شد.
براي ثبت دقيق و بهتر  اطلاعات مربوط به آّب مصرفي مشتركين، هر كنتور داراي اطلاعات منحصر به فردي است. اين اطلاعات توسط پلاك آلومينيومي به كنتور آب الصاق مي‌شود. اين نيم پليت ( پلاك مشخصات) با چاپ برجسته و طراحي زيبا ماندگاري بالايي دارد.
متريال مورد استفاده براي ساخت نيم پليت شركت آب و فاضلاب استان تهران آلومينيوم مي باشد و دليل استفاده از اين فلز، مقاومت بالاي آن در برابر بارندگي(آب) ، آفتاب( نور خورشيد) وساير عوامل طبيعي مي باشد.


برچسب: پلاك فلزي - ساخت پلاك - قيمت پلاك صنعتي - سفارش پلاك مشخصات - پلاك مشخصات محصول،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۲۷:۵۳ توسط:غلام رضا اكبري موضوع: نظرات (0)

آشنايي با مدال پنجمين دوره مسابقات جهاني واترپلو آقايان

 

پنجمين دوره مسابقات جهاني واتر پلوآقايان از 24 لغايت 27 ماه مي( سوم خرداد لغايت ششم خرداد) سال 2015 ميلادي(1394شمسي) درايران- تهران در ورزشگاه شهيد شيرودي برگزار شد.

به گفته رييس فينا اين مسابقات قرار بود با حضور 12 كشور ( 4 كشور از قاره آمريكا، 4 كشور از قاره آسيا،2 كشور ازقاره اروپا و 2 كشور از قاره آفريقا برگزار گردد.) و با توجه به استراتژي فينا(فدراسيون جهاني شنا) در اتخاذ سياست‌هاي مربوط به رشته‌هاي آبي كه اصل بر يكپارچگي، اتحاد و ايجاد فرصت و موقعيت يكسان براي تمام كشورهاي عضو فينا استوار است. هدف از برگزاري مسابقات جهاني توسعه شنا فراهم كردن فرصتي مناسب براي دوازده كشور است،كه بتوانند در فضايي عادلانه با تيم هايي در سطح خودشان رقابت كنند.

اين مسابقات در نهايت با حضور10 كشور شامل اندونزي،اروگوئه، تونس،آذربايجان،كويت، مراكش،اتريش، مالت، گواتمالا و ايران برگزار گرديد.

ساخت مدال ورزشي اين مسابقات به سفارش فدراسيون شنا، شيرجه و واترپلوي جمهوري اسلامي ، توسط شركت تبليغاتي نشانه سازبه شكلي زيبا طراحي و ساخته شد.

متريال (جنس) مواد استفاده شده درساخت اين مدال ها از زاماك است و در سه مدل آبكاري طلا، نقره و برنز و براي اهداء به نفرات اول، دوم و سوم به توليد رسيده است.

لازم به ذكر است كه اغلب مدال هاي ورزشي داراي ظاهري دايره اي شكل بوده و از جنس فلز ساخته مي شوند كه به واسطه يك بنديا روبان زيبا به گردن برگزيدگان مسابقات ورزشي و غير ورزشي آويخته مي شود.

مدال ورزشي داراي انواع ديگري نظير شيلد( مدال جعبه اي) و مداليوم ( مداليون) است.


برچسب: مدال ورزشي، ساخت مدال، مدال طلا، سفارش مدال،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۵:۵۶ توسط:غلام رضا اكبري موضوع: نظرات (0)

آشنايي با بج سينه ايمن تصوير پايدار

 

شركت ايمن تصوير پايدار با بيش از 10 سال سابقه فعاليت، يكي از فعاليت هاي مهم آن توليد كننده تجهيزات حفاظتي و امنيتي مي باشد. بج سينه ايمن تصوير پايدار به سفارش شركت مزبور و توسط شركت نشانه ساز ساخته شده است.
متريال مورد استفاده در ساخت اين بج سينه استيل مي باشد و داراي آبكاري كروم نيز است. روش توليد بج سينه ايمن تصوير پايدار اسيدكاري مي باشد.
معمولا"نحوه اتصال اين بج سينه مگنتي مي باشد  اما امكان توليد بج سينه ايمن تصوير پايدار به صورت سوزني نيز وجوددارد.. بنابراين قابليت اتصال مگنتي و سوزني اين بج را به ميزان قابل توجهي  كارآمدتر كرده است.
همانطور كه اطلاع داريد، اتيكت نوعي بج سينه با كمي تفاوت مي‌باشد. اين نوع بج ظاهري شبيه اتيكت پرسنلي دارد و بر روي آن نام و لوگوي شركت چاپ شده است.
بج سينه داراي انواع مختلفي است شامل بج فلزي و بج غيرفلزي، جنس بج هاي فلزي معمولا" از برنج، استيل و آلومينيوم است و نوع متريال غالب بج غيرفلزي پلاستيك مي باشد. 
شما مي‌توانيد جهت سفارش اين بج يا انواع مشابه آن به بخش اطلاعات شركت نشانه ساز مراجعه كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۰:۳۰ توسط:غلام رضا اكبري موضوع: نظرات (0)

آشنايي با تنديس فدراسيون شنا، شيرجه و واتر پلو جمهوري اسلامي ايران

 

فدراسيون شنا، شيرجه وواترپلو جمهوري اسلامي ايرا ن مخففIRSF به موجب قانون تشكيل شده است و متولي انجام امور مربوط به فعاليت ها و رشته هاي ورزشي آبي مي باشد . اين فدراسيون در سال 2014 به عنوان ميزبان و مسيول برگزاري مسابقات آسيايي واترپلو  بوده است كه در روزهاي 15 الي 20 دسامبر سال 2014 در ايران برگزارگرديد . در پايان اين مسابقات تنديس مسابقات آسيايي به برگزيدگان اهداء گرديد. اين تنديس از جنس پلكسي گلس ساخته شده بود  كه نمونه اي از يك تنديس زيبا و چشم نواز با طراحي و رنگ بندي جذاب به شمار مي آمد.
تنديس انواع و اقسام زيادي دارد كه به فرآخور سفارش مشتري ساخته شده و براي تحويل گيرنده از قداست خاصي برخودار است. ايكي از رايجترين و پرمخاطبترين اين تنديس ها ،تنديس هاي پلكسي گلس است . پلكسي گلس يك نوع پلاستيك محسوب مي شود وعلت نامگذاري اين نوع تنديس به خاطر استفاده از پلكسي به عنوان ماده اصلي ساخت آن است.
از اقسام تنديس مي توان به تنديس حجمي و فلزي، تنديس كريستال، تنديس چوبي، تنديس سنگي و... اشاره نمود كه هركدام از آنها با دقت و ظرافت خاصي ساخته مي شوند و جلوه زيبايي را به مجالس مي بخشند.
شركت نشانه ساز سازنده انواع اقلام تبليغاتي نظير تنديس  ، مدال ورزشي ، بج سينه و... با كيفيت عالي مي باشد.


برچسب: تنديس، ساخت تنديس، قيمت تنديس، سفارش تنديس، ساخت تنديس پلكسي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۰:۱۰ توسط:غلام رضا اكبري موضوع: نظرات (0)

آشنايي با تنديس اولين همايش انجمن صنفي

  

به موجب ماده يك آيين نامه چگونگي تشكيل و عملكرد انجمن هاي نظام صنفي ، به منظور حفظ حقوق و منافع مشروع و قانوني و بهبود وضع اقتصادي كارگران و كارفرمايان هر حرفه يا صنعت مي توانند با رعايت مقررات قانوني مبادرت به تشكيل انجمن صنفي نمايند.
انجمن هاي صنفي همه ساله به منظور تجليل از اصناف يا صنف نمونه كشور مبادرت به برگزاري همايش مي نمايد ودر اين مراسم از برگزيدگان تجليل به عمل مي آورد.
تنديس اولين همايش انجمن صنفي كشور در سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي توسط شركت نشانه ساز و به سفارش كانون انجمن هاي صنفي آموزشكده هاي آزاد فني و حرفه اي ساخته شد وبه منتخبين اهداء گرديد.
متريال مورد استفاده دراين تنديس پلكسي گلس بوده است كه علاوه بر سادگي داراي زيبايي مطلوبي مي باشد.
تنديس پلكسي گلس يكي از انواع پرطرفدار تنديس ها مي باشد كه با توجه به جنس ماده اوليه و اصلي ساخت آن به اين اسم نامگذاري شده است. اين نوع تنديس به خاطر اينكه داراي جنس خاصي است قابليت نوشتن و يا چاپ متن هاي تقدير و تشكر را دارد. 


برچسب: تنديس، ساخت تنديس، قيمت تنديس، سفارش تنديس، ساخت تنديس پلكسي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۰۸:۰۶ توسط:غلام رضا اكبري موضوع: نظرات (0)

خصوصيات بج سينه چاپي

 

 


به طور كلي هنگامي كه در تعداد رنگ براي ساخت  بج سينه فلزي با نقصان و محدوديت  مواجه مي شويم از بج سينه چاپي استفاده مي نماييم. بج سينه چاپي داراي خصوصيات و ويژگيهايي به شرح زير است:

1- رنگ آميزي زمينه كاردر اين نوع بج سينه طبق درخواست مشتري انجام مي گردد.

2- رنگ آميزي بج سينه چاپي به صورت ديجيتالي صورت مي گيرد.

3- براي اتصال اين  بج سينه معمولا" از سوزني به صورت افقي كه در فاصله چند سانتي متري پشت كار قرار داده شده است استفاده مي گردد.

4- چون برش كار در بج سينه چاپي با استفاده از دستگاه سي ان سي است لذا بايد ابعاد آن حداقل 2 سانتي متر باشد.

5- جنس بج سينه چاپي معمولا" از فلز آلومينيوم ويا از مولتي استايل( پلاستيك) است.

6- از قابليت نصب برچسب ژله اي بر روي بستر( آلومينيوم يا پلاستيك)را برخوردار است.

نشانه ساز با در اختيار داشتن كادري ماهرو مجرب  آماده دريافت سفارش  و انجام هرگونه درخواست مشتريان عزيزدر خصوص ساخت اقلام تبليغاتي نظير بج سينه، اتيكت سينه، گل سينه و...مي باشد.  


برچسب: بج سينه، ساخت بج سينه، سفارش بج سينه فلزي، قيمت بج سينه،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۴۸:۴۳ توسط:غلام رضا اكبري موضوع: نظرات (0)