ساخت بج سينه، تنديس، پلاك، مدال و شيلد | گروه توليدي نشانه ساز ساخت بج سينه، تنديس، پلاك، مدال و شيلد | گروه توليدي نشانه ساز .

ساخت بج سينه، تنديس، پلاك، مدال و شيلد | گروه توليدي نشانه ساز

ساخت بج سينه فوري

امروزه قيمت بج سينه به عنوان بخشي جدايي ناپذير در پوشش  بج سينه افراد در همايش‌هاي مختلف كاربرد دارد. در اكثر مواقع زمان اين مناسبت‌ها در تقويم سازمان‌ها از مدت‌ها قبل مشخص شده و وسايل لازم براي حضور موثر در همايش قبل از برگزاري آن فراهم مي‌شود. توجه به پوشش ظاهري افراد يك مجموعه اصلي مهم و شاخص در اين رويدادهاست. يكي از بهترين روش‌ها براي معرفي افراد يك شركت استفاده از بج سينه است. اين نشان كوچك غالبا فلزي ضمن هويت بخشي به افراد يك مجموعه، ابزار مناسبي براي معرفي برند موردنظر ما مي‌باشد. ساخت بج بنابر طرح مورد نظر، جنس ماده اوليه و تعداد سفارش نياز به زمان معيني دارد.

اما در برخي از موارد بنا به هر دليلي يك مجموعه نياز به بج سينه در زماني كمتر از حد معمول دارد كه به آن بج فوري مي‌گويند. اين بج مي‌تواند يك اتيكت سينه يا يك بج فلزي باشد. ساخت بج فوري و تحويل آن در زماني كوتاه نياز به دستگاه‌هاي پيشرفته و نيروي انساني كافي و ماهر دارد. شركت نشانه ساز با در اختيار داشتن كادري مجرب و متخصص و بهره گيري از مجهزترين دستگاه‌هاي مرتبط در اين زمينه و استفاده از فناوري روز به شما تضمين مي‌دهد در سريع‌ترين زمان ممكن سفارش شما را آماده و به شما تحويل دهد.

سفارشات بج فوري توسط گروه نشانه ساز پس از يك روز تحويل داده خواهد شد. در موارد بسيار كمي در صورت پيچيدگي طرح يا تعداد بالاي سفارش ممكن است نهايتا تحويل كار دو روز زمان ببرد. در هر صورت زمان تحويل بج در همان لحظه سفارش با توجه به نوع آن توسط كارشناسان ما به مشتري اعلام مي‌شود. ما متعهد هستيم كه بدون حتي يك دقيقه تاخير سفارش موردنظر را به شما تحويل دهيم. 

 

 

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۰:۳۳ توسط:غلام رضا اكبري موضوع: نظرات (0)

اتيكت سينه

اگر به دنبال خريد اتيكت سينه پرسنلي با قيمت مناسب و كيفيت عالي هستيد يا حتي مي‌خواهيد درباره اين محصول مشاوره و راهنمايي بگيريد، در صفحه درستي قرار داريد.

اتيكت سينه جسمي كوچك و فلزي است كه ازآن در محيط‌هاي اداري براي معرفي پرسنل استفاده مي‌شود. در واقع اتيكت‌ پرسنلي جز خانواده بج سينه و پين فلزي و … مي‌باشد اما تفاوت‌هايي با آنها دارد. امروزه اتيكت تبديل به بخشي از پوشش رسمي كارمندان سازمان‌هاي مختلف تبديل شده است. با آنكه غالبا جنس اتيكت سينه فلزي مي‌باشد اما انواع غيرفلزي آن نيز به طور محدودتري وجود دارد. اگر مي‌خواهيد همه چيز را درباره انواع اتيكت‌ها، چگونگي ساخت، نحوه اتصال، جنس و قيمت آن بدانيد با ما در ادامه اين مطلب همراه باشيد.

محبوب‌ترين مطالب درباره انواع بج و اتيكت:

ساخت بج سينه

ساخت بج فوري

ساخت بج سينه فلزي
كاربرد اتيكت

يكي از مهم‌ترين مواردي كه درباره اتيكت مطرح مي‌شود كاربرد آن است. به طور كلي كاربرد هر چيز لزوم خريد و مصرف آن را توجيه مي‌كند.اتيكت مي‌تواند به عنوان يك ابزار تبليغاتي و براي معرفي و شناسايي كارمندان يك مجموعه استفاده شود. مشاغل زيادي براي شناسايي و يكسان سازي پرسنل خود از اتيكت استفاده مي‌كنند. به طور مثال حتما تاكنون مشاهده كرده‌ايد كه كاركنان شبكه حمل و نقل ريلي درون شهر اتيكت فلزي زيبايي بر روي سينه خود نصب كرده اند. اين اتيكت علاوه بر معرفي اين افراد، سمت آنها در مجموعه را نيز در بردارد. ضمنا لوگوي مجموعه نيز بر روي آن چاپ شده است.كاركنان تمامي بانك‌هاي كشور نيز ازهمين شيوه براي معرفي اعضاي خود استفاده مي‌كنند. اتيكت سينه در موارد ديگري همچون فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي، اماكن آموزشي، نمايشگاه‌ها و… كاربرد دارد. ادارات وشركت‌هاي با تعداد پرسنل كمتر نيز مي‌توانند اتيكت سينه مخصوص به خود را داشته باشند

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۵:۵۰ توسط:غلام رضا اكبري موضوع: نظرات (0)

تنديس تبليغاتي

امروزه شما نمي‌توانيد كسي را بيابيد كه با تكنولوژي ليزر و كاربردهاي فراواني كه دارد آشنا نباشد. ليزر مي‌تواند براي ما فرايندهاي مختلفي را پيش ببرد و در نهايت به نتيجه‌اي كه مدنظر ماست برسد. ما در اين مقاله مي‌خواهيم براي شما به يكي از مهم‌ترين كاربردهاي ليزر  يعني طراحي و ساخت تنديس اشاره كنيم و به جنبه‌هاي مختلف آن بپردازيم. درصورتي‌كه شما مي‌خواهيد تنديسي سفارش دهيد و در مورد نحوه ساخت آن و قيمت تمام شده ابهامي داريد با ما تا انتها همراه بمانيد تا همه سؤالات شما پاسخ داده بشود.

آشنايي با فرايند ساخت تنديس

كساني كه مايل هستند تا تنديسي را سفارش بدهند معمولاً درمورد نحوه ساخته‌شدن آن نيز كنجكاو هستند. اگر شما هم مي‌خواهيد بدانيد كه يك تنديس چطور ساخته مي‌شود بهتر است با ما همراه شويد. ابتدا كارفرما نوع تنديس و ابعاد و طرحي كه مدنظر دارد را بيان مي‌كند. طبق خواسته‌هاي او يك طرح اوليه آماده مي‌شود. اگر اين طرح به تأييد برسد آن را وارد كامپيوتر مي‌كنند تا برنامه‌نويسي شده و براي ليزر قابل‌اجرا بشود. بعد از آنكه طرح وارد كامپيوتر شد متريال موردنظر را زير دستگاه قرار مي‌دهند.

ليز مي‌تواند آن متريال را هم برش بزند و هم اينكه طرح دلخواه را روي آن حكاكي كند. طراحي و ساخت تنديس به همين صورت ادامه پيدا مي‌كند و بعد از آنكه شما توانستيد شمايل كلي را به دست آوريد بايد آن را براي آبكاري ارسال كنيد. با آبكاري طرح آن به رنگ دلخواه شما در مي‌آيد و حتي مي‌تواند به‌صورت مات يا براق طراحي شود.

انواع تنديس كدام‌اند؟

درصورتي‌كه شما مايل به سفارش دادن تنديس هستيد بهتر است كه ابتدا با نمونه‌هاي مختلف آن آشنا شويد و بعد باتوجه‌به بودجه و كاربردي كه در نظر داريد مدل مناسب خود را سفارش بدهيد. با ما همراه باشيد كه براي شما نمونه‌هاي متداول تنديس در بازار را معرفي كنيم.

تنديس‌هاي سه‌بعدي يا حجم‌دار

اول موردي كه در زمينه تنديس‌ها مي‌خواهيم براي شما معرفي كنيم تنديس‌هايي هستند كه براي ما مجسمه‌ها را تداعي مي‌كنند و اين تنديس‌ها مي‌توانند تنديس چهره يا يك برند يا المان و يا هر چيز ديگري باشند كه مشتري طرح آن را در اختيار مجري قرار مي‌دهد. اين نوع از تنديس‌ها معمولاً از متريال پلكسي توليد مي‌شوند اما نمونه‌هاي چوبي آن نيز وجود دارد. معمولاً اين نوع از تنديس‌ها بسيار گران هستند و وزن زيادي هم دارند. اگر بخواهيد آن را با فلز بسازيد هزينه شما به‌مراتب بالاتر نيز خواهد رفت.

تنديس تبليغاتي  پلكسي‌گلاس را بهتر بشناسيد

 نوع ديگري از محصولات كه مي‌خواهيم در زمينه طراحي و ساخت تنديس آن را برايتان معرفي كنيم نمونه‌هايي هستند كه از پلكسي‌گلاس ساخته مي‌شوند. اين موارد معمولاً دوبعدي هستند و در قالب يك صفحه ايستاده ارائه مي‌شوند. همچنين هزينه تمام شده آنها بسيار پايين بوده و از مدل‌هاي بسيار مقرون‌به‌صرفه محسوب مي‌شوند.

روش ساخت اين تنديس‌ها به گونه اين است كه طرح ابتدا وارد كامپيوتر شده و دورتادور اجزاي مختلف آن برش خورده مي‌شود. سپس همه آنها را براي لعاب‌كاري مي‌برند و بعد از اينكه آن مرحله نيز تمام شد براي مونتاژ و قراردادن روي صفحه آن را آماده مي‌كنند. معمولاً براي مصارفي مثل تنديس تبليغاتي اين مدل را استفاده مي‌كنند و بازخورد بسيار خوبي نيز حاصل مي‌شود. درصورتي‌كه شما نيز براي برند خود يا كسب‌وكارتان به دنبال سفارش تنديس هستيد مي‌توانيد اين نمونه را انتخاب كنيد.

تنديس‌هاي تركيبي و كاربردهاي آنها

تنديس‌هاي تركيبي معمولاً از ادغام كردن پلاستيك و فلز و رنگ‌هاي متنوع ساخته مي‌شود و هزينه آن از مدل قبلي بالاتر است اما در مقايسه با نوع حجمي صرفه اقتصادي بيشتري دارد. معمولاً ارگان‌ها به سراغ اين نمونه مي‌آيند و از آن سفارش مي‌دهند. طراحي و ساخت تنديس تركيبي نيز چندان تفاوتي با مدلي كه قبلاً معرفي كرديم ندارد و فقط در ساخت آن از متريال‌هاي مختلف استفاده مي‌كنند.

روش تعيين قيمت

يكي از مواردي كه براي افراد بسيار مهم اين بوده كه براي سفارش دادن تنديس چقدر بايد هزينه كنند. ما در ادامه مطلب براي شما مهم‌ترين مواردي كه لازم است درمورد قيمت تنديس تبليغاتي بدانيد را اشاره خواهيم كرد.

نوع تنديس

همان‌طور كه در طول مقاله نيز اشاره كريم يكي از آيتم‌هاي بسيار تأثيرگذار در خريد و سفارش تنديس اين است كه شما چه نوع تنديسي را مي‌خواهيد. اگر نوع حجمي را مي‌خواهيد سفارش دهيد بايد بودجه زيادي در اختيار داشته باشيد. اگر به فكر كيفيت و تعداد بالا با هزينه مناسب هستيد مي‌توانيد نوع تركيبي را برگزينيد و درصورتي‌كه تنديس سفارشي شما جنبه تبليغاتي دارد يا بودجه شما محدود است به سراغ نوع ساده آن برويد.

تعداد تنديس

اين مسئله چندان نياز به توضيح ندارد و واضح است كه براي طراحي و ساخت تنديس  در تعداد بالا بايد هزينه زيادي صرف كنيد. البته ذكر يك نكته در اين ميان الزامي است و آن اين بوده كه اگر شما سفارش خود را در حجم بالا به ثبت برسانيد هزينه سرانه شما يعني قيمت تمام شده بابت هر تنديس كاهش پيدا مي‌كند.

ابعاد تنديس

ابعاد تنديس رابطه مستقيمي با حجم كاري كه لازم است روي تنديس شما انجام شود دارد. هرچه تنديس‌ها بزرگ‌تر باشند ساخت آنها نيز نيازمند صرف متريال و انرژي بيشتري است و به‌تبع هزينه شما نيز بالاتر خواهد رفت.

نوع متريال به كار برده شده

درصورتي‌كه شما براي كيفيت تنديس‌هاي خود اهميت زيادي قائل هستيد و مي‌خواهيد تنديس آماده با بهترين جلوه را خريداري كنيد بهتر است به فكر داشتن سرمايه زيادي باشيد. تنديس‌هاي فلزي و يا شيشه‌اي معمولاً گران‌قيمت هستند و تنديس‌هاي پلاستيكي مناسب‌ترين قيمت را در ميان همه تنديس‌ها دارند.

پيچيدگي يا سادگي طرح

شما براي تنديس خود يك طرح ارائه مي‌دهيد و مجري محصولات بايد به شما اعلام كه بر اساس آن طرح هزينه طراحي و ساخت تنديس چقدر خواهد شد. به‌تبع طرح‌هاي دشوار و پيچيده‌تر هزينه بسيار بالاتري خواهند داشت و طرح‌هاي ساده ارزان‌تر خواهند بود.

كلام آخر

تنديس‌ها يكي از متداول‌ترين آيتم‌هايي هستند كه ما مي‌توانيم در رويدادهاي مختلف براي اهداف گوناگون از آنها بهره ببريم. بعضي از تنديس‌ها به مناسبت گراميداشت توليد مي‌شوند و برخي جنبه يادبود دارند. طراحي و ساخت تنديس تبليغاتي نيز امروزه بسيار رايج شده و افراد تمايل دارند كه براي اهداف مختلف تنديس سفارش بدهند. هرآنچه كه لازم است شما درمورد تنديس بدانيد در اين مقاله اشاره شد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۳:۲۱ توسط:غلام رضا اكبري موضوع: نظرات (0)

خدمات حك و برش​ ليزر

امروزه تكنولوژي به سمتي در حال حركت است كه بتواند فرايندها و فعاليت‌هاي مربوط به انسان را با دقت و سهولت بيشتري انجام بدهد. دستورهايي كه انسان در زمينه‌هاي مختلف مانند :  خدمات حك و برش​ ليزر نيز به دست آورده در همين حوزه قرار مي‌گيرد. ازآنجايي‌كه آشنايي با اين فناوري‌ها و تكنولوژي‌ها براي افرادي كه هركدام به نحوي با اين حيطه در ارتباط هستند لازم و ضروري محسوب مي‌شود پس بهتر بوده كه تا انتهاي اين مقاله با ما همراه باشيد. ما براي شما هرآنچه كه لازم است در اين باره بدانيد را بيان خواهيم كرد.

اولين چيزي كه در زمان شنيدن نام حكاكي ليزري به ذهن ما مي‌آيد اين بوده كه ليزر چيست و چطور مي‌تواند براي ما روي سطحي طرح ايجاد كند يا حتي آن را ببرد؟ بهتر است بدانيد كه به بيان ساده، ليزر مجموعه‌اي از رشته‌هاي نوري است و باتوجه‌به نوع و مدل و كاربردي كه دارد مي‌تواند تا عمق‌هاي متفاوتي نفوذ كند. ليزر كاربردهاي فراواني در همه جاي زندگي ما دارد و مي‌توانيم دايره كارايي‌هاي آن را از پزشكي و انواع جراحي تا امورات مختلف صنعتي بدانيم.

ساده‌ترين نوع ليزرها همان‌هايي هستند كه به‌وسيله يك لامپ كوچك ايجاد مي‌شوند و معمولاً جنبه سرگرمي و اسباب‌بازي دارند. مورد ديگري از ليزرها كه بسيار متداول هستند اما ما معمولاً بسيار كم به آنها توجه مي‌كنيم ليزرهايي هستند كه در كنترل تلويزيون و ساير ابزارهاي ديجيتال به‌كاررفته‌اند و مي‌توانند دستورات شما را با ارسال سيگنال‌هاي متمايز به‌وسيله منتقل كنند. نوعي از ليزرها كه قدرت بسياري دارند در كارگاه‌هاي حكاكي و برش به كار برده مي‌شوند و با آنها مي‌توان طرحي را به سطح موردنظر منتقل كرد.

نكته ديگري كه لازم است در مورد ليزر بدانيم و بعد از آن به‌صورت تخصصي به موارد مربوط به حكاكي كردن و برش دادن بپردازيم در مورد مواد و سطوحي است كه ليزر روي آن عمل مي‌كند. ليزر مي‌تواند حتي روي بافت‌هاي زنده بدن نيز اثر موردنظر ما را برجاي بگذارد. بسياري از ليزرها در جراحي چشم استفاده مي‌شوند و نمونه ديگري از آنها براي ازبين‌بردن جاي بخيه كاربرد دارند. همچنين شما مي‌توانيد با ليزر متريال‌هاي متفاوتي مانند انواع فلزات و شيشه‌ها و حتي چرم و كاغذ را برش بزنيد يا  خدمات حك و برش​ ليزر انجام دهيد.

حال كه به‌صورت كلي درمورد ليزر و كاربردهاي آن اطلاعات به دست آورده‌ايد بهتر است تا به‌طوركلي براي شما در مورد حكاكي نيز توضيحاتي ارائه دهيم. در زماني كه سخن از حكاكي به ميان مي‌آيد شما بايد بدانيد كه هدف ما ايجاد برش و يا حتي جداكردن طرح از سطح زمينه نيست. در حقيقت ما مي‌خواهيم از دقت ليزر و برنامه‌ريزي‌هاي كامپيوتري استفاده كنيم تا طرح موردنظرمان بدون هيچ اشتباهي به سطح منتقل شده و چاپ شود. اين دقيقاً انتظاري است كه ما از سيستم  خدمات حك و برش​ ليزر داريم.

اين سيستم مي‌تواند تا عمق كمي از متريال زير آن نفوذ كند و به دليل دقت بسيار بالايي كه در مقايسه با دست انسان دارد بهترين و زيباترين طرح‌هاي ممكن را براي شما به ارمغان بياورد. براي اينكه به عمق مسئله واقف شويد بهتر است بدانيد كه از ليزر مي‌توان براي حكاكي روي كوچك‌ترين قطعات طلا نيز استفاده كرد. حكاكي روي چوب و طراحي مدل دلخواه شما يكي از جذاب‌ترين قسمت‌هايي است كه مي‌توانيم در مورد حك و برش براي شما اشاره كنيم.

يكي ديگر از مواردي كه درمورد سيستم ليزر بايد براي شما اشاره كنيم اين بوده كه ليزر مي‌تواند براي شما يك طرح را به‌صورت كامل از سطح زيرين آن جدا كند و به‌صورت يك آيتم مجزا به شما تحويل بدهد. در اين حالت عمق نفوذ ليزر از آن ضخامت آن متريال بيشتر است و مي‌تواند به‌صورت كامل دورتادور آن را جدا كند. معمولاً كارگاه‌هايي كه خدمات حك ليزر و برش انجام مي‌دهند از دستگاه‌هاي مجهزي برخوردار هستند كه مي‌توانند روي هر محصول يا متريالي عمليات انجام بدهند.

ما در ادامه مطلب براي شما به گوشه‌اي از مزايا و معايب حكاكي كردن و برش دادن اشاره خواهيم كرد تا  شما اطلاعات كاملي درمورد اين موضوع به دست آوريد.

همان‌طور كه بارها براي شما در اين مقاله اشاره كرديم بزرگ‌ترين مزيتي كه برش و حكاكي ليزر دارد اين بوده كه با دقت بسيار بالايي براي شما كار را انجام مي‌دهد و كمترين ميزان خطا را خواهيد داشت. همچنين در مقايسه با كار انسان به‌صورت طبيعي هيچ اشتباهي وجود نخواهد داشت و شما كمترين ميزان خسارت ناشي از خطا را خواهيد داشت. مورد بعدي نيز اين است كه كمترين ميزان هدررفتن متريال با اين روش حاصل خواهد شد و مواد اوليه شما تا بيشترين مقدار قابليت مصرف دارد.

مورد ديگري كه از مزاياي سيستم حك و برش محسوب مي‌شود نيز اين بوده كه مي‌توان از آن در طيف وسيعي از كاربردها استفاده كرد. براي نمونه اگر شما مي‌خواهيد روي دسته كليد طراحي كنيد يا اقلام كادويي مانند تنديس يادبود و تابلو بسازيد اين تجهيزات براي شما قابل‌استفاده خواهند بود. موارد ديگري كه در گروه كارايي‌هاي حكاكي قرار مي‌گيرند نيز وسايلي مانند خودكار هستند.

زماني كه شما مي‌خواهيد وارد حيطه طراحي برش ليزري بشويد بايد بدانيد كه اين كار به آموزش‌هاي زياد و در اختيار داشتن تجهيزات نياز دارد. گاهي هزينه تهيه اين ليزرها بسيار زياد مي‌شود و همين موضوع باعث شده كه خيلي از افراد نتوانند در زمينه حكاكي فعاليت كنند. مسئله ديگري كه بايد در مورد حكاكي و برش دادن بدانيد اين بوده كه مقداري گردوخاك از چوب يا زائدات فلز از آن باقي مي‌ماند و بهتر است پيش از خريد اين دستگاه‌ها به اين‌گونه موارد دقت داشته باشيد.

ما براي شما در اين مقاله مسئله بسيار مهمي كه امروزه بسيار متداول نيز شده است يعني خدمات حك و برش ليزر را بررسي كرديم. دانستيم كه اين كار به‌وسيله ليزر انجام مي‌شود. ليزر مجموعه‌اي از رشته‌هاي نوري بوده و مي‌تواند تا عمق‌هاي متفاوتي نفوذ كند. همچنين ما براي شما به بيان تعريف حكاكي پرداختيم و اشاره كرديم كه در اين عمل هدف ما انتقال تصوير يا نوشته به محصول است و قصد نداريم تا چيزي را جدا كنيم. همچنين معني برش را نيز توضيح داديم و فهميديدم كه با ليزر مي‌توان دورتادور يك محصول را جدا كرد.

خدمات حك و برش با بهترين كيفيت و قيمت مناسب توسط شركت نشانه ساز انجام ميگردد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۵:۱۴ توسط:غلام رضا اكبري موضوع: نظرات (0)

تابلوهاي اداري مدرن

تابلوهاي اداري مدرن امروزه نقش كليدي و بسيار مهمي را در طراحي دكوراسيون داخلي ادارات و سازمان‌ها ايفا مي‌كنند و استفاده از آنها تقريبا لازم و ضروري است. بااين‌حال اين تابلوها داراي انواع مختلفي هستند كه هريك داراي ويژگي‌ها و كاربردهاي مخصوص به خود هستند. به همين علت اگر شما هم علاقه‌مند به خريد تابلو اداري هستيد حتما بايد با انواع اين محصولات آشنا شويد و اطلاعات كاملي را درباره ويژگي‌هاي هريك از آنها نيز به دست بياوريد.

امروزه اين تابلوها علاوه بر اين‌كه مي‌توانند در ادارات نقش تبليغاتي داشته باشند مي‌توانند به‌عنوان راهنما نيز در بسياري از ادارات مورداستفاده قرار گيرند و كاربردهاي زيادي داشته باشند. به همين علت است كه اكثر كارشناساني كه در اين حوزه فعاليت دارند پيشنهاد مي‌كنند حتما براي ادارات و سازمان‌هاي خود از تابلوهاي راهنمايي مدرن استفاده كنيد تا بتوانيد اثرگذاري كافي را براي مراجعاني كه به ادارات و سازمان‌هاي شما مراجعه مي‌كنند داشته باشيد.

در ادامه اين مطلب قصد داريم كمي بيشتر درباره انواع تابلو راهنماي اداري صحبت كنيم و اطلاعاتي را درباره ساير انواع تابلوهايي كه در ادارات استفاده مي‌شوند نيز در اختيار شما قرار دهيم.

تابلوهاي اداري آلومينيومي، مدرن و ارزان
اگر شما هم جز آن دسته از افرادي هستيد كه به دنبال تابلوهاي اداري مدرن براي خود هستيد و قصد داريد خريد اين محصولات را با مناسب‌ترين قيمت ممكن انجام دهيد به شما پيشنهاد مي‌كنيم حتما تابلوهاي اداري آلومينيومي را براي خريد و استفاده خود انتخاب كنيد. يك تابلو اداري آلومينيومي داراي ويژگي‌هاي زيادي است كه باعث مي‌شود تا گزينه مناسبي براي استفاده در ادارات باشد. يكي از مهم‌ترين اين ويژگي‌ها هزينه مناسب آن در مقايسه با ساير انواع اين تابلوها است.

ويژگي مهم ديگري كه اين محصولات دارند اين است كه شما به‌راحتي هرچه تمام مي‌توانيد طرح‌ها و نوشته‌هاي مختلف را روي آنها پياده‌سازي كنيد و از اين نظر محدوديتي را تجربه نخواهيد كرد. شما از اين تابلوها مي‌توانيد به‌عنوان تابلو راهنماي اداري نيز استفاده كرده و مراجعان ادارات و سازمان‌هاي خود را به اين شكل راهنمايي كنيد. مزيت بسيار مهم ديگر اين تابلوها اين است كه در مدت‌زماني بسيار كوتاه طراحي مي‌شوند و باعث صرفه‌جويي در زمان شما نيز خواهند شد.

تابلوهاي اداري كامپوزيت از مدرن‌ترين تابلوهاي اداري
بدون شك در صدر جدول ليست تابلوهاي اداري مدرن مي‌توان تابلوهاي اداري كامپوزيت را قرارداد كه داراي شكل ظاهري فوق‌العاده زيبايي هستند و به همين علت نيز در بيشتر ادارات و سازمان‌هاي با طراحي داخلي مدرن شاهد استفاده گسترده از آنها هستيم. اين تابلوها را امروزه مي‌توان به‌عنوان تابلو دكوراتيو اداري در داخل ادارات و سازمان‌ها مورداستفاده قرارداد و از مزاياي آنها نهايت بهره را برد. معمولا شما مي‌توانيد حروف برجسته را به‌سادگي هرچه تمام روي اين تابلوها به چاپ برسانيد.

همين عامل نيز باعث مي‌شود تا زيبايي ظاهري آنها چندبرابر شود. دقت داشته باشيد كه امروزه شما مي‌‎توانيد از ورقه‌هاي پلكسي‌گلاس نيز به‌عنوان روكش روي اين تابلوهاي اداري استفاده كنيد كه باعث زيبايي و كيفيت بالاتر آنها مي‌شود. نكته جالب‌تر درباره اين تابلوهاي اداري اين است كه امروزه مي‌توان از آنها به‌عنوان تابلو درب ورودي نيز استفاده كرد و از اين نظر محدوديت چنداني براي استفاده از تابلوهاي اداري كامپوزيت نخواهيد داشت.

يكي از ويژگي‌هاي كليدي و بسيار مهمي كه اين محصولات دارند اين است كه برش دادن آنها بسيار ساده و راحت است. به همين علت نيز شما مي‌توانيد در انواع شكل‌هاي مختلف اين تابلوهاي اداري را خريداري كرده يا اين‌كه سفارش دهيد. فراموش نكنيد كه قيمت اين تابلوهاي اداري در مقايسه با تابلوهاي آلومينيومي بالاتر است كه اين موضوع كاملا به نوع متريال‌هاي استفاده شده در اين تابلوها بستگي دارد.

آشنايي با تابلوهاي اداري چوبي مدرن
يكي ديگر از متريال‌هايي كه امروزه براي طراحي و ساخت انواع تابلوهاي اداري مدرن مورداستفاده قرار مي‌گيرد و كاربردهاي زيادي دارد چوب است. چوب متريالي است كه از زمان‌هاي دور در طراحي و ساخت انواع تابلوها استفاده مي‌شد و هنوز هم داراي جذابيت‌هاي بسيار زيادي است. اگر طراحي داخلي ادارات و سازمان‌هاي شما به شكلي است كه امكان استفاده از اين تابلوها را داريد حتما بايد از آنها استفاده كرده و از مزاياي آنها نهايت بهره را ببريد.

اصلي‌ترين كاربردي كه تابلوهاي اداري چوبي مدرن دارند استفاده از آنها به‌عنوان تابلو دكوراتيو اداري است. شما مي‌توانيد اين تابلوها را در بخش‌هاي مختلف ادارات و سازمان‌هاي خود استفاده كرده و از مزاياي آنها نهايت بهره را ببريد. تابلوهاي چوبي معمولا داراي طول عمر بالاتري هستند و ديرتر دچار آسيب مي‌شوند. قيمت اين محصولات نيز متفاوت است و به عواملي از جمله نوع چوب استفاده شده در ساخت اين محصولات، نوع طراحي و برش‌هاي صورت‌گرفته روي تابلوهاي اداري و … بستگي دارد.

ساير انواع تابلوهاي اداري
به جز نوع متريال‌هايي كه براي توليد و ساخت تابلو اداري مورداستفاده قرار مي‌گيرد اين محصولات را مي‌توان از جهات ديگر نيز به دسته‌هاي متفاوتي تقسيم‌بندي كرد. يكي از مهم‌ترين انواع تابلوهاي اداري مدرن كه امروزه در ساختمان‌هاي اداري استفاده مي‌شوند تابلوهاي اداري با برش‌هاي خاص هستند. نوع برش تابلوها مي‌تواند تاثير زيادي روي قيمت و همين‌طور زيبايي ظاهري اين محصولات داشته باشد. تابلوهاي با برش‌هاي دايره‌اي، برش‌هاي مربعي با گوشه‌هاي گرد و … جز تابلوهاي مدرن امروزي به شمار مي‌آيند.

در زمان سفارش تابلو اداري شما مي‌توانيد سفارش دهيد كه تابلوهاي اداري شما شامل نورپردازي نيز باشند يا خير؟ تابلوهايي كه داراي نورپردازي‌هاي مخصوص هستند در برخي از ادارات محبوبيت زيادي دارند و به‌عنوان يكي از مدرن‌ترين تابلوهاي اداري نيز شناخته مي‌شوند. اين تابلوها داراي زيبايي ظاهري بيشتري نسبت به تابلوهاي عادي اداري هستند و به همين علت نيز افراد بيشتري تقاضاي خريد و استفاده از آنها را دارند.

پلاك اداري سفارشي‌سازي شده نيز از ديگر انواع تابلوهاي اداري به شمار مي‌آيد كه شما مي‌توانيد مطابق باسليقه خود شكل ظاهري آنها را كاملا شخصي‌سازي كرده و يك محصول فوق‌العاده را براي ادارات و سازمان‌هاي خود خريداري كنيد.
نتيجه‌گيري
در زمان طراحي و ساخت تابلو اداري پارامترهاي مختلفي مي‌تواند روي مدرن بودن آنها تاثيرگذار باشد كه شما براي سفارش تابلو اداري بايد به اين پارامترها دقت داشته باشيد. از جمله اين پارامترها مي‌توان به نوع برش، نوع متريال‌هاي استفاده شده براي ساخت و … اشاره كرد. اگر شما هم قصد خريد انواع تابلوهاي اداري مدرن را داريد به شما پيشنهاد مي‌كنيم حتما از خدمات سايت ما نيز در اين زمينه بهره‌مند شويد.
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۸:۲۳ توسط:غلام رضا اكبري موضوع: نظرات (0)