ساخت بج سينه، تنديس، پلاك، مدال و شيلد | گروه توليدي نشانه ساز ساخت بج سينه، تنديس، پلاك، مدال و شيلد | گروه توليدي نشانه ساز .

ساخت بج سينه، تنديس، پلاك، مدال و شيلد | گروه توليدي نشانه ساز

انواع پايه تنديس

در اين مطلي ميخواييم در مورد انواع پايه  صحبت كنيم كه پايه هاي تنديس رو ميشه با روش هاي مختلف و جنس هاي مختلف بنا به سفارش مشتري ساخت كه به آن ميپردازيم.

اولين موردي ميشه به انواع پايه تنديس اشاره كرد اين است كه پايه تنديس  يا به صورت آماده و از پيش ساخته شده است يا سفارشي ساخته ميشه كه در اين اينجا لازم است بدونيد تنديس كريستال به صورت آماده و وارداتي است كه امكان ساخت يا تغييري بر روي آن ندارد.
پايه انواع تنديس هاي كريستالي كه به صورت آماده است و ميتوان بجاي آن درساخت تنديس هاي كريستالي از موارد ديگر كه در ادامه به آن ميپردازيم استفاده كرد.

يكي ديگر از انواع پايه تنديس ،پايه هايي از جنس پلكسي است كه در ابعاد هاي مختلف قابل اجراس و در پايه هاي پلكسي ميتوان حالت تراش خورده ام استفاده كرد.كه معمولا پلكسي ها رو با دستگاه ليزر در صورت نازك بودن ورق برش ميدن و اگر ضخامت بيشتر از حد نساب دستگاه ليزر بايد با استفاده از اره برش داده ميشود.
يك نوع ديگر اين پايه ها از جنس چوب هست كه با استفاده از كار دست نجار به انجام ميپذيره كه در انجام اينكار زياد قدرت مانور روي مدل كار نداريم و سفارش بايد به گونه اي باشه كه امكان ساخت داشته باشد.

لازم به ذكر است كه پايه  چوبي اگر شكل خاصي داشته باشد كه از عهده نجار خارج باشد بايد آن را با استفاده از دستگاه سي ان سي ساخت كه با جزييات بيشتري مي توان پايه رو ساختو در همين جنس پايه اگر از ورق هاي نازك چوب استفاده بشه مي توان آن را با دستگاه ليزر كه در روش ساخت پايه پلكسي به كار ميره استفاده كرد. 
در يكي از انواع مدل پايه تنديس مي توان به آن اشاره كرد پايه خاتم كاري يا منبت كاري هست كه عموما جنس اين نوع پايه ها از چوب يا فلز هست كه چوب كاربردي تر است نسب به فلز براي پايه تنديس چون براي ساخت پايه فلزي نياز به قالب هست كه هزينه هاي مراتب چند برابري نسبت به چوب دارد كه كمتر رضايت دارند از ساخت پايه فلزي بخاطر هزينه هاي قالب و خم كاري بالا.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۳:۲۹ توسط:غلام رضا اكبري موضوع: نظرات (0)

فرق بج سينه برنجي با چاپي

به صورت كلي فرق بج سينه برنجي با چاپي درشكل ظاهري به اين دو نوع هست كه در هر كدام به صورت مجزا توضيحاتي در اين مطلب در اختيارتان قرارا داده مي شود.
اولين فرق عمومي كه در دو نوع ساخت بج سينه ميشه كه ديد اين هست كه در بج سينه برنجي زمينه كار حتما يا بايد به صورت طلايي يا نقره اي باشد.كه در نوع چاپي اين امكان وجود ندارد و زمينه كار رنگي هست و طبق در خواست مشتري رنگ مي شود.
دومين فرق بج سينه برنجي با چاپي اين است كه در كار برنجي محدوديت رنگ آميزي از نظر تعداد رنگ و فاصله رنگ ها وجود دارد كه حتما بايد بين هر رنگ ديواره(طلايي،نقره) و جود داشته باشد چون هنگان تزريق رنگ كه به صورت دستي وارد مي شود با هم قاطي نشود ولي در كار چاپي چون رنگ آميزي به صورت ديجيتالي انجام مي شود اين مشكل وجود ندارد و بدون اينكه محدوديت رنگي داشته باشيم مي توانيم سفارش را رنگ آميزي كرد.
سومين مورد كه ميشه بهش اشاره كرد كه كمتر كسي بهش اشاره داره اين است كه فرق بج سينه برنجي با چاپي در نوع اتصال آن ها است.
در مورد بج برنجي اتصال سوزني و مگنتي قابل اجرا است كه همين اتصالات براي چاپي هم قابل انجام است.تنها فرقي كه اين دو نوع از يكديگر دارند در مدل اتصال سوزني است كه در برنجي سوزن به صورتي عمودي و در فضاي چند ميلي از كار نصب ميشه كه در روش چاپي سوزن به صورت افقي و در فضاي چند سانتي بايد پشت كار نصب بشه كه اين نكته در ابعاد كار تاثير گزار است.
چهارمين نكته كه ميشه اشاره كرد اين است كه دور برش بودن كار در بج برنجي نياز به حداقل ابعاد نداره و كارهاي كمتر از 2 سانتي متر قابل برش هست چون به صورت دستي انجام ميشه و فضاي كمتري نياز هست براي برش ولي در روش چاپي چون دور برش كار با دستگاه سي ان سي انجام ميشه حداقل ابعاد بايد 2 سانتي متر باشه كه دستگاه توانايي اينو داشته باشه كه برش بده كار رو و همين نكته در ابعاد كار تاثير به سزايي دارد.
پنجمين مورد كه به عنوان آخرين نكته مي توان در فرق بج سينه برنجي با چاپي ارائه كرد اين است كه جنس اين دو نوع فرق ميكنه در در بج يرنجي همانطور كه از اسم كار پيداس كه جنس برنجي دارد ولي در كار چاپي عموما”از جنس آلومينيومي استفاده مي شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۴۸:۴۷ توسط:غلام رضا اكبري موضوع: نظرات (0)