ساخت بج سينه، تنديس، پلاك، مدال و شيلد | گروه توليدي نشانه ساز ساخت بج سينه، تنديس، پلاك، مدال و شيلد | گروه توليدي نشانه ساز .

ساخت بج سينه، تنديس، پلاك، مدال و شيلد | گروه توليدي نشانه ساز

پلاك مشخصات محصولات شركت LTG

 

موسس  شركت LTG، دكتر آلبرت كلاين، پيشگام در توليد سيستم هاي تامين هواي تازه محل كار و بهبود شرايط فرآيند در كارخانه ها بود. در سال 1924، پس از بازگشت از ايالات متحده، اين شركت را تأسيس كردودر حوزه مشاوره مهندسي فعاليت نمود. سپس در دهه 1930، LTG فعاليت هاي خود را گسترش داد و علاوه بر برنامه ريزي و نصب سيستم هاي نوآورانه پردازش هوا، شروع به توليد و نصب محصولات تهويه مطبوع براي فرآيندهاي صنعتي نمود.امروزه اين شركت در سراسر جهان فعال است و محصولات با كيفيت بالا و راه حل هاي سفارشي براي هواي اتاق و هواي فرآيند ارائه مي دهد. محصولات اصلي آن عبارتند از هوا/آب، پخش كننده هوا و سيستم هاي توزيع هوا، انواع فن ها و سيستم هاي فيلتراسيون و رطوبت را توليد مي كند.

پلاك مشخصات شركت LTG توسط گروه تبليغاتي نشانه ساز براي نصب برروي محصولات شركت طراحي و ساخته شده است. نيم پليت LTG علاوه بر اينكه حاوي اطلاعات دقيقي از محصول مي باشد بلكه براي تبليغ برند شركت محل مناسبي به نظر مي رسد. اين پلاك از جنس استيل نقره‌اي 0/6 ميليمتري مات خش دار مي باشد كه با روش اسيدشويي حك تك رنگ توليد شده است. 

نيم پليت هايي كه بر روي محصولات شركت ها و كارخانه ها نصب مي شوند، حاوي كليه مشخصات و مطالب  مورد نياز مشتريان ويا كاربران در مورد محصول مربوط مي باشد و از اين طريق و به منظور بالابردن آگاهي مشتريان، اطلاعات دقيقي را ارائه مي دهند. 


برچسب: پلاك فلزي - ساخت پلاك - قيمت پلاك صنعتي - سفارش پلاك مشخصات - پلاك مشخصات محصول،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۴۳:۱۸ توسط:غلام رضا اكبري موضوع: نظرات (0)

بج سينه پرسنل بانك سپه

 

بانك سپه نخستين بانك دولتي ايراني مي باشد كه در سال 1304با نام بانك پهلوي قشون (از محل وجوه بازنشستگي نظاميان) تاسيس گرديد. در حال حاضر اين بانك داراي حداقل 3800 شعبه و 2581دستگاه خودپرداز است كه شعبه هاي آن  علاوه بر ايران در كشورهايي نظير فرانسه، آلمان و ايتاليا  مستقر مي باشند.

براي ساخت بج سينه بانك سپه از متريال زاماك استفاده شد. همچنين روش ساخت اين بج از نوع ريخته‌گري و با آبكاري كروم توسط تيم تخصصي گروه نشانه ساز توليد شده است. اين بج را مي‌توان هم به‌ وسيله مگنت يا آهنربا و هم به وسيله سوزن به لباس الصاق كرد. نوع اتصال كاملا سليقه‌اي است و بسته به خواست مشتريان محترم تعيين مي‌شود. فرآيند رنگ‌ آميزي در كارگاه نشانه ساز به صورت رنگ آميزي كوره‌اي انجام شد. باعث افزايش كيفيت و ماندگاري بالاي اين نشان سينه شده است.

امروزه استفاده از بج سينه براي بيان و معرفي برند يك بانك و كاركنان آن امري ضروري و لازم است. همچنين استفاده از بج سينه براي امور تبليغاتي و تصوير ذهني به منظور جذب مشتريان بسيار موثر واقع مي‌شود. بانك‌ها و موسسات اعتباري مي‌توانند با برقراري تماس، بج سينه موردنظر خود را به ما سفارش دهند.

بج برنجي از انواع محبوب بج‌هاي مورداستفاده بانكي است.


برچسب: بج سينه، ساخت بج سينه، سفارش بج سينه فلزي، قيمت بج سينه،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۴۴:۰۰ توسط:غلام رضا اكبري موضوع: نظرات (0)

پلاك دفتر عامليت فروش شركت گسترش طراحان نقش الماس

 

شركت گسترش طراحان نقش الماس يك شركت دانش بنيان است كه با برند آي‌نوتي‌( iNoti )، خدمات خود را در قالب نرم افزارهاي تحت وب و اپليكيشن هاي موبايل ارائه مي دهد. يكي از مهمترين موارد استفاده از آي نو تي توسعه بازاريابي ديجيتال است، كه شرايطي را فراهم نموده است تا علاوه بر ارائه خدمات آي نو تي، كارآفريني در حوزه بازاريابي نيز كرده باشد.
نحوه عمكرد سيستم آي نوتي به گونه اي است كه هر كدام از كاربران حقيقي يا حقوقي پس از ثبت نام رايگان در سامانه آي نوتي، بتوانند به عنوان يك "بازارياب" فعاليت كنند.
بازارياب هاي آي نوتي با معرفي خدمات و محصولات آي نوتي مي‌توانند كسب درآمد از آي نوتي داشته باشند.

پلاك دفتر  عامليت فروش شركت گسترش طراحان نقش الماس توسط تيم تخصصي و مجرب نشانه ساز طراحي و توليد شده است.

براي ساخت اين پلاك از استيل نقره‌اي خش دار( مات) به ضخامت 6/. ميليمتري كه دور تا دور آن خم شده است كه پلاك شركت به صورت قوطي در آمده و پشت آن چوب ام دي اف براي نصب قرارداده شده است.  

 براي چاپ و حك طرح و نوشته برروي استيل از فرآيند اسيدكاري استفاده شده است كه كادر مجرب نشانه ساز  به صورت دقيق و با ظرافت بالا اين كار را انجام مي دهند. 

 در ضمن اين پلاك با استفاده از رنگ كوره‌اي عالي رنگ شده است. درنهايت براي نصب اين پلاك شركت برروي ديوار از پيچ استفاده مي گردد.


برچسب: پلاك فلزي، ساخت مارك فلزي، قيمت پلاك، سفارش پلاك فلزي، پلاك دفتر، پلاك شركت،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۶:۰۴ توسط:غلام رضا اكبري موضوع: نظرات (0)

اتيكت سينه دكتر مريم حسيني

اتيكت سينه نظير بج سينه يكي از مناسبترين و سهل الوصولترين ابزارهاي تبليغاتي است. اين نشان تبليغاتي مي تواند علاوه بر برند شركت يا سازمان ، حاوي مشخصات صاحب اتيكت مانند نام و نام خانوادگي ، سمت، رشته تحصيلي، تخصص و... نيز باشد كه براي شناسايي و معرفي خود و كاركنان زير مجموعه  از آن استفاده مي گردد. با اين نشان سينه  علاوه بر اينكه اشخاص را معرفي مي نماييم، به آنان نيز هويت و شخصيت مي دهيم.  در حال حاضر شمار زيادي از سازمان ها، موسسات ، فروشگاهها و… ازاين نشا ن زيبا به منظور الصاق به لباس خود و كاركنان مجموعه استفاده مي كنند. 

خانم كتر مريم حسيني دامپزشك عموي و جراح از آندسته مشترياني است كه سفارش ساخت اتيكت سينه را به گروه نشانه ساز داده است.

جنس اتيكت سينه مورد نظر از آلومينيوم  با چاپ فلت و روكش پلي استر مي باشد كه در اندازه مورد نظر تهيه شده و داراي اتصال مگنتي است.


برچسب: بج سينه، نشان سينه، اتيكت، بج فلزي، بج فوري، بج كت، قيمت بج، قيمت بج سينه، ساخت بج سينه، ساخت بج،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۰۰:۰۶ توسط:غلام رضا اكبري موضوع: نظرات (0)